من عاشق ایتالیا، فرهنگ و غذای آن هستم :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812289 |
04 مرداد 1400 شهریور 23:21 |
3,583 بازدید |

0
نظرات

ژیرو:

اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی میلان از حضور در این تیم و به طور کلی ایتالیا بسیار خوشحال است.

به گزارش “ورزش سه”، میلان در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر از اینتر و ناپولی در صدر جدول رقابت های سری آ قرار دارد. با این حال، اولیویه ژیرو که در 24 بازی این فصل برای میلان 10 گل به ثمر رسانده است، به هم تیمی هایش هشدار می دهد که رقابت قهرمانی هنوز تمام نشده است.

“ما باید سخت کار کنیم زیرا هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم. میلان همیشه یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های جهان بوده است و وقتی این پیراهن را می‌پوشی باید همیشه به اوج فکر کنی. من همیشه فکر می‌کردم که تیم خوبی است. اولیویه ژیرو در مصاحبه ای گفت. ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه. استفانو پیولی ما را تحت فشار قرار می دهد تا بهترین کارمان را انجام دهیم.

ژیرو در این فصل فقط در سن سیرو گلزنی کرده است. 8 گل در بازی های خانگی و 2 گل در دربی مقابل اینتر که روی کاغذ یک بازی خارج از خانه برای روسونری بود. او می گوید: “می دانستیم که در نیمه دوم خوب بازی نکردیم، اما وقتی بعد از استراحت برگشتیم مطمئن بودیم که می توانیم بازی را برگردانیم. دربی بازی خاصی است، آدرنالین باورنکردنی ایجاد می کند. احساس فوق العاده ای بود.” دربی گفت.

دلیل انتقال به میلان: “وقتی برای اولین بار با پائولو مالدینی در فیس بوک صحبت کردم، احساس قوی بود. او یک اسطوره بزرگ میلان است. او مظهر کلاس این باشگاه است. میلان بهترین باشگاه است و من هر روز آن را بهتر درک می کنم. هر روز عالی است و شهر عالی است، همه چیز وجود دارد تا خوب کار کنم و بهترین های دنیا را ارائه کنم، هر دو مادربزرگم ایتالیایی بودند و من به ریشه ام افتخار می کنم، بازی در اینجا و زندگی در ایتالیا با خانواده ام باعث می شود که من خیلی خوب باشم. خوشحالم. «من عاشق این کشور، فرهنگ آن و البته غذاهای ایتالیایی هستم. تقریباً به خوبی فرانسوی ها.”

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما