تحلیل این بازی الدحیل منصفانه نبود! (تصویر)

[ad_1]

کد خبر: 1964576
20 سپتامبر 1402 ساعت 03:29
2 صحنه

0
چشم انداز

با کناره گیری السد از جام اوردو، حالا الدیل مدعی اصلی قهرمانی است.

تحلیل این بازی الدحیل منصفانه نبود!  (تصویر)

به گزارش “ورجه سای”، مسابقات جام اوردو در دو گروه آغاز شده است و تیم الدیل در اولین دیدار خود از ساعت 19 به مصاف الشمال می رود. الشمال، سرمربی پیشین ایران که امید ابراهیمی در فهرستش حضور دارد، پس از دو تساوی و یک شکست در ایگ استارگون و البته برد مقابل ام صلال در جام حذفی به میدان آمد. امید ابراهیمی هافبک ایران و دیگر ستاره های خارجی شمال بازی را از روی نیمکت آغاز کردند تا به جوانان فرصت بدهند.

1923340

الدحیل بدون ستاره اصلی خود به دلیل تمرینات تیم ملی قطر، تیمی کاملا جوان را روانه میدان کرد. فارس سعید در دقیقه 22 ضربه ریباند خود را به گل اول تیمش تبدیل کرد تا الدحیل پیش بیفتد و اسحاق حاجی بعد از 11 دقیقه موفق به گرفتن پنالتی از مدافع حریف شد و الدحیل گل دوم خود را به ثمر رساند. خود دحیل. بعد از این گل، شمال با جسارت بیشتری به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 38 محسن الیزیدی موفق شد اختلاف را کم کند و نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم، الشمال وارد زمین شد تا نتیجه را قطعی کند و هجومی را آغاز کرد و الدیل نیز به دنبال گل سوم بود تا بازی را به سود خود پیش ببرد. امید ابراهیمی هافبک تیم ملی ایران با تعویض محمد الجباری در دقیقه 56 خط هافبک تیمش را تقویت کرد.

1923338

هارون عبدالله بازیکن الدحیل که در دقیقه 87 به جای اسحاق حاجی وارد زمین شد، اولین کارت زرد خود را در دقیقه 8+90 دریافت کرد و دو دقیقه بعد از بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان سخت شود. هرنان کرسپو، اما دفاع همه جانبه الدحیل در پایان کار کرد زیرا بازی با تساوی 2-1 و کسب سه امتیاز اول الدیل در جام اوردو به پایان رسید.

الدحیل خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند که با تیم های پرسپولیس، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان همگروه است. شاگردان هرنان کرسپو در دیدار بعدی در ورزشگاه الجنوب به مصاف استقلال دوشنبه می روند و ماجراجویی خود را در آسیا آغاز می کنند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما