از سیستم عامل مک خود حرفه ای تر استفاده کنید

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

اگر از کاربران مک بوک هستید حتما بارها به این فکر کرده اید که می خواهید برنامه های مختلفی را روی سیستم عامل مک خود نصب کنید، اما با محدودیت های زیادی مواجه شده اید. زمانی که از ویندوز به مک سوئیچ می کنید، این مشکل می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

یکی از سوالات متداول این است که کدام برنامه ها را محدود کنیم تا روی مک نصب شوند. فتوشاپ، اتوکد، پریمیر و غیره آیا امکان نصب برنامه در مک وجود دارد؟

پاسخ ما به شما این است که برای نصب اکثر برنامه ها نباید مشکلی داشته باشید و تمامی برنامه های محبوبی که این روزها بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند را می توان روی مک نصب و کرک کرد.

سایت ویژه مک نید اولین مرجع سیستم عامل های مک فعال در این زمینه در ایران و بهترین منبع برای دستگاه های اپل می باشد. این تیم تمام نیازهای کاربران مک را در زمینه های مختلف درک می کند و تلاش می کند تا برنامه ها و بازی های جدید را با یک کرک معتبر برای شما به ارمغان بیاورد.

آنچه مک نید را از سایر ارائه دهندگان در این زمینه متمایز می کند خدمات ویژه ای است که در این سایت به کاربران ارائه می دهد. در زیر با این خدمات بیشتر آشنا می شویم.

  • پشتیبانی و پاسخ به تمام سوالات کاربران

تیم پشتیبانی مک‌نید به تمام سوالات شما در زمینه‌های مختلف مک پاسخ می‌دهد. شما می توانید در حین نصب برنامه ها هر سوال یا مشکلی داشتید و نحوه خراب کردن آنها را مطرح کنید تا در اسرع وقت به سوال خود پاسخ دهید و شما را برای رفع مشکل راهنمایی کنید.

  • فیلم های آموزشی

یکی دیگر از سرویس های محبوب در سایت مک نید که به کاربران در نصب و کرک اپلیکیشن ها کمک می کند، آموزش های تصویری است. در این آموزش ها برنامه هایی که شکستن آن ها کمی سخت است و یا باید مراحل خاصی را طی کنید با فیلم و مرحله به مرحله توضیح داده شده است تا بتوانید برنامه مورد نظر خود را بدون مشکل نصب کنید و کرک کنید و لذت ببرید.

اکثر برنامه های سایت مک نید با آموزش تصویری ارائه می شوند، اما اگر برنامه ای بدون آموزش تصویری دارید، فقط نظر خود را بنویسید تا در اسرع وقت این آموزش برای شما ساخته شود.

  • خدمات شخص خیلی مهم برنامه های آنلاین را برای شما نصب کنید

یکی از درخواستی ترین خدماتی که مک نید به کاربران ارائه می دهد، سرویس VIP است که امکان نصب برنامه های کاربرپسند را به صورت کاملا آنلاین فراهم می کند. اگر از جمله کاربران مک هستید که دوست دارید تمامی برنامه های مورد علاقه خود را بدون دردسر توسط متخصص نصب کنند، می توانید از بسته های VIP برای نصب برنامه های مک استفاده کنید.

  • آموزش جامع و متنوع برای کاربران آماتور و حرفه ای

فرقی نمی کند که تازه وارد مک هستید یا مدت زیادی است که از مک استفاده می کنید. در سایت مک نید آموزش های متنوع و جامعی برای تمامی کاربران با موضوعات مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

  • پوشش اخبار روز و تبلیغ اپلیکیشن ها

شبکه های اجتماعی مک نید هر روز برنامه ها و بازی های جدید و مفیدی را ارائه می دهند و اخبار مربوط به فضای مک را پوشش می دهند. با عضویت در این شبکه های اجتماعی می توانید زودتر از دیگران از آخرین برنامه ها و بازی ها و اخبار دست اول مطلع شوید.

این روزها مک های جدید اپل با پردازنده رده بالایی که با نام M1 شناخته می شود جزو پرفروش ترین مک های موجود در بازار هستند. یافتن برنامه های سازگار با این پردازنده به خصوص برنامه های محبوبی مانند Photoshop، Premiere، AutoCAD، After Effects بسیار سخت بود. سایت مک نید اولین و تنها سایتی است که جدیدترین نسخه این برنامه ها را به همراه فیلم های آموزشی نصب و هک این پردازنده ارائه می کند تا کاربران مک بتوانند از جدیدترین نرم افزارهای مک خود استفاده کنند.

یکی از محبوب ترین برنامه هایی که این روزها کاربران می توانند به راحتی آن را مانند سایر دستگاه ها نصب کنند، Photoshop برای M1 Mac است که در نسخه های مختلف در سایت مک نید عرضه می شود.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که نسخه های سازگار با M1 Mac برای همه برنامه های Adobe در سایت MacNeed در دسترس هستند. Illustrator، InDesign، Primer، After Effects، Edition و غیره مهم نیست که به دنبال آن هستید. تمامی این برنامه ها در سایت مک نید برای شما ارائه شده است.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما