تصاویر وحشتناک و دردناک مکزیک; حداقل 17 نفر جان باختند! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813907 |
15 مرداد 1400 شهریور 10:46 |
19,606 بازدید |

4
نظرات

فاجعه مرگ در ورزشگاه;

حداقل 17 نفر در درگیری های خشونت آمیز بین هواداران در لیگ مکزیک کشته شدند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم های کوئرتارو و اطلس در لیگ مکزیک روز شنبه پس از مشاجره شدید بین ده ها هوادار در ورزشگاه کورگیدورا متوقف شد. هواداران دو تیم ابتدا روی سکوها و سپس روی زمین با هم درگیر شدند و گویا چند نفر هم از سلاح سرد استفاده کردند. در نهایت به دلیل خشونت بین هواداران، بازی در اواسط نیمه دوم لغو و به زمان دیگری موکول شد. اما اکنون برخی گزارش ها حاکی از آن است که حداقل 17 نفر در این شورش کشته شده اند و این تعداد ممکن است افزایش یابد.

فیلم هولناکی که از بیرون استادیوم پخش می شود نشان می دهد که هواداران افرادی را که زمین خورده یا حتی جان باخته اند کتک می زنند. بدتر شدن درگیری و وضعیت اسفبار ضرب و شتم شدگان به حدی بود که حتی دیدن آن سخت و غم انگیز است.

تلویزیون آزتکا در ابتدا تعداد قربانیان اولیه را 17 نفر اعلام کرد، اما مقامات گفتند که 44 نفر در درگیری های خشونت آمیز زخمی شدند که حال دو نفر وخیم است. گزارش اورژانس تعداد مجروحان را 22 نفر و همگی مرد هستند.

از ابتدای بازی درگیری بین هواداران آغاز شد و در ادامه مسابقه ضرب و شتم شدید و وحشیانه ای بین هواداران روی سکوها به وجود آمد. در آغاز نیمه دوم درگیری ها به حدی بالا گرفت که دیگر امکان ادامه مسابقه وجود نداشت. سپس هواداران وارد زمین شدند و ضرب و شتم در آنجا شدت گرفت.

اما با وجود اینکه هواداران از ورزشگاه بیرون رانده شدند، فیلم های هولناک و دردناکی از ضرب و شتم شدید آنها ثبت شد. بنابراین حتی افرادی که دیگر به زمین نمی افتند و حرکت نمی کنند، توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

“خشونت غیرقابل قبول و تاسف باری در ورزشگاه کورگیدورا صورت گرفت. مسئولین امنیت ورزشگاه قطعا مجازات خواهند شد. اولویت ما امنیت بازیکنان و هوادارانمان است.” مسابقه برای امنیت همه متوقف شده است.»

ما تحقیقات کاملی را درباره اتفاقاتی که در سکوها، در زمین و خارج از ورزشگاه در جریان بازی Queretaro- Atlas رخ داد، آغاز کردیم.

مائوریسیو کوری، فرماندار ایالت کوئرتارو مکزیک در توییتر نوشت: “من خشونت امروز در ورزشگاه را به شدت محکوم می کنم. من دستور داده ام که این قانون با تمام عواقبش اجرا شود. هیچ مصونیتی برای هیچکس وجود ندارد.”

ساعاتی بعد، شبکه TUDN مکزیک گزارش داد که تمام مسابقات لیگ مکزیک که برای یکشنبه برنامه ریزی شده بود، به حالت تعلیق درآمد. با وجود تکذیب مقامات، عکس‌هایی از اجساد متعدد در اطراف ورزشگاه منتشر شده است. به نظر می رسد قربانیان زیادی در این فاجعه وحشتناک وجود داشته است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما