بارسا 4-0 بیلبائو: این بارسلونا واقعی است – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812913 |
09 مرداد 1400 شهریور 01:23 |
7,405 بازدید |

15
نظرات

بارسلونا در ادامه نتایج خوب خود در هفته های گذشته موفق شد با نتیجه 4-0 اتلتیک بیلبائو را شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان ژاوی که در دو بازی قبلی والنسیا و ناپولی را با نتایج 4-1 و 4-2 شکست داده بودند، با زدن چهار گل در دیدار امشب مقابل بیلبائو با پیروزی تماشایی در آستانه صعود قرار گرفته اند. رتبه سوم جدول.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی در دروازه ها گذشت. بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه بارسلونا در دقیقه 32 اولین موقعیت جدی بازی را پیدا کرد. فران تورس پای اوبامیانگ بود که پیش افتاد اما ضربه خطرناک او با کف دست سایمون مواجه شد.
حملات بارسا ادامه داشت و این تیم در دقیقه 37 به گل رسید. از ضربه کرنر دنی آلوز، جرارد پیکه با ضربه سر توپ را به تیر دروازه زد و اوبامیانگ ریباند را وارد دروازه کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نبود و این نیمه با همان گل به پایان رسید.
نیمه دوم متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها وجود نداشت. بارسلونا بیشترین توپ را در اختیار داشت اما این برتری در دقیقه 73 موقعیت خاصی ایجاد نکرد تا بارسلونا در وقت استراحت گل دوم را به ثمر برساند.
عثمان دمبله با حرکت پدرانه و پاس هوشمندانه فرانکی دی یونگ در موقعیت بال چپ قرار گرفت و با ضربه ای باشکوه از زاویه ای نامناسب دروازه بیلبائو را باز کرد.

بازیکنان بیلبائو که چیزی برای از دست دادن نداشتند پیش افتادند و در دقیقه 85 ایگناسیو ویلیامز با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه بارسا را ​​تهدید کرد اما تراشتگن نتیجه را حفظ کرد.

از طرفی بارسا در دقیقه 90 گل سوم را به ثمر رساند. این بار عثمان دمبله بود که با حرکتی زیبا از سمت راست دروازه را آغاز کرد و دی یونگ با ضربه سر به گل رسید.

اما این پایان کار نبود و ممفیس دیپای در وقت اضافه با نتیجه 4-0 پیش رفت. این بار دیپای در یک زمین شش قدمی روی دمبله که از سمت راست ارسال کرد گرفت و با یک ضربه راحت کار را تمام کرد.
بارسلونا با این برد 45 امتیازی شد و اکنون با یک بازی و یک امتیاز کمتر از بتیس در رده چهارم قرار دارد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما