تلس: تاثیر رونالدو بر منچستر باورنکردنی است – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815329 |
23 اسفند 1400 18:30 |
3,447 نتیجه |

یکی
نظرات

اتلتیکو را حذف می کنیم

الکس تلس، مدافع چپ منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی مقابل اتلتیکو درباره تاثیرگذاری و کیفیت رونالدو صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در یکی از حساس ترین بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید است. این دیدار در واندامتروپولیتانو 1-1 به پایان رسید و هنوز مشخص نیست کدام تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند.

الکس تلس، مدافع چپ برزیلی منچستریونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“بازی در اولدترافورد است و ما همیشه از حمایت هواداران برخورداریم. تشویق هواداران منچستریونایتد بی نظیر است. همه چیز برای یک بازی خوب آماده است و ما به دور بعد خواهیم رفت. هر زمان که در قهرمانی باشیم. لیگ، ما به هیچ چیز فکر نمی کنیم جز صعود به سطوح بالاتر و بازی فردا از هر نظر حیاتی است. برای شکست دادن اتلتیکو باید پیروز شویم و خوب بازی کنیم.”

تلس ادامه داد: منچستر برای بردن وارد هر تورنمنتی می شود. ما سخت کار کرده ایم تا به این مرحله برسیم و امسال می تواند زمان خوبی برای تغییر خیلی چیزها باشد. فردا فرصت صعود به یک چهارم نهایی را داریم و این شانس را از دست نمی دهیم.

رونالدو در صدر است:“برای همه هم تیمی هایش مهم است که رونالدو را در این سطح داشته باشند. همه می دانند که او در رختکن و زمین چقدر موثر است. رونالدو باورنکردنی است و همیشه به موفقیت تیم کمک می کند. ما همچنین تیم قدرتمندی هستیم و بیشتر هستیم. خطرناک تر از همیشه با رونالدو.”

با لوک شاو در سمت چپ رقابت کنید:“من برای لوک شاو و همه هم تیمی هایم احترام زیادی قائل هستم. من اینجا هستم تا به منچستر کمک کنم تا به اهدافش برسد. سال اول حضور من کمی سخت بود اما اکنون همه چیز بهتر شده است. من سخت تلاش کرده ام تا به منچستر برسم. در نهایت، مربی در مورد ترکیب اصلی تصمیم می گیرد و منافع تیم را در نظر می گیرد.”

شب های لیگ قهرمانان اروپا:“این رقابتی است که من از آن بیشتر لذت می برم. من بیش از 50 بازی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا انجام داده ام. در لیگ قهرمانان اروپا جزئیات بسیار مهم هستند و هرگز نباید تمرکز خود را از دست بدهید. بازی ها سخت هستند و من خوشحالم که برای فردا آماده هستم.”

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما