نگلزمان: ما اشتباهات زیادی داشتیم و عادلانه بود

[ad_1]

کد خبر: 1811008 |
28 فروردین 1400 شهریور 09:56 |
375 بازدید |

0
نظرات

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ پس از تساوی مقابل سالزبورگ از عملکرد تیمش انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در زمین خانگی سالزبورگ به مصاف این تیم رفت.

در این دیدار و در کمال ناباوری این بازیکنان سالزبورگ بودند که شروع طوفانی داشتند و با یک گل به خاطر نمایش خوبشان مقابل بایرن پاداش گرفتند.

آنها چند موقعیت گل دیگر ایجاد کردند اما نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و تا دقایق پایانی پیش بودند و در نهایت با گل دیرهنگام کینگزلی کومان به تساوی رسیدند.

ناگل زمان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: در نیمه اول اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. حتی زمانی که تحت فشار نبودیم، توپ های زیادی را از دست دادیم. می توانستیم به راحتی از دروازه خود دفاع کنیم. آخرین ضربه آنها خوب بود اما می توانستیم از آن اجتناب کنیم. در نیمه دوم خوب بودیم و ریسک های بیشتری را انجام دادیم تا مستحق گل تساوی باشیم.

سرمربی آلمانی با اشاره به تساوی دیرهنگام تیمش افزود: بازی بسیار جذابی بود. نتیجه کاملاً منصفانه بود زیرا ما فشار زیادی به آنها وارد کردیم و سالزبورگ را در نیمه خود حبس کردیم. “البته که ما می خواستیم برنده شویم، اما اگر گل تساوی را دیر به ثمر برسانی، باید تساوی را قبول کنی.”

کینگزلی با تمجید از کومان گفت: “کومان در 25 دقیقه ابتدایی بازی خوب نبود، اما توانست به بازی برگردد و در نیمه دوم عالی به نظر برسد. نه تنها با گلی که به ثمر رساند، می توانید ببینید چقدر مهم است. او برای ما بود.”

ناگلزمان همچنین با انتقاد از عملکرد داور گفت: نمی دانم چرا کمک داور ویدیویی داریم. باید اجازه داد صحنه ادامه پیدا کند. لروی نزدیک بود گل بزند. من نمی فهمم چرا اجازه دادیم یک صحنه آفساید ادامه پیدا کند. به مدت 28 دقیقه و سپس یک گل به ثمر رساند.» تصمیم بسیار بدی بود.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما