توخل: وقت شوخی و خنده درباره لوکاکو است! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811863 |
02 مرداد 1400 شهریور 17:57 |
610 ضربه |

0
نظرات

ما به لیل احترام می گذاریم.

توماس توهل، سرمربی آلمانی چلسی تاکید کرد که لیل یک تیم فیزیکی و رقابتی در فوتبال فرانسه است.

به گزارش “ورزش سه”، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پس از تسلیم برتری در آخرین ثانیه ها به یوونتوس، عصر فردا در مرحله یک شانزدهم در خانه میزبان لیل خواهد بود. توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و مدعی شد که وضعیت فعلی روملو لوکاکو نه برای خود بازیکن و نه برای کادر مربیگری چلسی مثبت نیست.
توماس توخل گفت: “لیل فصل گذشته یک مربی بزرگ و تعدادی بازیکن خوب داشت. زمانی که من در پاریس بودم، لیل یک تیم رقابتی بود و بازی در استادیوم هرگز نمی تواند آسان باشد.” می توان گفت آن ها این کیفیت را دارند که برای حضور در صدر جدول تلاش کنند.

با این حال، لیل بازیکنان و سرمربی خود را در تابستان از دست داد و بنابراین تغییر بزرگی برای باشگاه ایجاد شده است. در چنین شرایطی به زمان نیاز دارید تا همه چیز را به حالت قبل برگردانید. آنها یک بازیکن مهم دیگر را در زمستان از دست دادند، اما همه ما می دانیم که فوتبال در فرانسه چقدر فیزیکی است، مهاجمان لیل تیمی آماده و شجاع هستند. مثل همیشه به حریف احترام می گذاریم و تیم را برای این دیدار آماده می کنیم.
عملکرد ضعیف روملو لوکاکو مقابل پالاس؟ چه می توانم بکنم؟ نمی دانم. ما باید با این وضعیت کنار بیاییم. داده هایی وجود دارد که گویای همه چیز است. لوکاکو در این بازی زیاد بازی نکرده است و گاهی اوقات همه چیز به این شکل پیش می رود. البته این خواسته ما و رومولوس نیست و حالا نباید با این موارد شوخی کرد و بخندیم.
البته از نظر تاریخی، شرایط برای مهاجمان چلسی همیشه سخت بوده است و شاید این تیم بهترین مکان برای موفقیت بازیکنان تهاجمی نباشد. چلسی تیم قدرتمندی در دفاع است و ما یک تیم فیزیکی با نگرش ویژه هستیم.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما