جرج آر آر مارتین چه تأثیری بر توسعه حلقه قدیمی داشت؟

[ad_1]

بازی Elden Ring این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. محبوبیت این بازی این روزها بالاست و استودیو Fram Software بار دیگر توانسته طرفداران Sulzlake را به خود جلب کند. یکی از ویژگی های حلقه آلدن، داستان سرایی حماسی و اسطوره سازی آن است. این بار، جورج آر آر جورج (آر. آر. مارتین) وظیفه دارد داستانی حماسی برای حلقه آلدن بسازد. نویسنده بازی تاج و تخت.

مدت هاست شایعه شده بود که هیدتاکا میازاکی، خالق سری Dark Souls با نویسنده همکاری خواهد کرد. سرانجام در E3 2019 این همکاری به صورت رسمی اعلام شد و متوجه شدیم که این همکاری مربوط به بازی Alden Ring است. همکاری دو سازنده بازی های فانتزی و حماسی نوید یک بازی فوق العاده و جذاب را می داد. خیلی ها از اینکه میازاکی عنوانی بر اساس داستان مارتین بسازد هیجان زده بودند.

در حال حاضر مشخص نبود که میازاکی و مارتین روی چه عنوانی کار می کنند. در ابتدا، بسیاری فکر می کردند که آلدن رینگ دنباله ای بر فرانچایز Dark Souls خواهد بود. میازاکی در مصاحبه ای در سال 2019 اعلام کرد که آلدن رینگ نقش «تکامل طبیعی» را برای Dark Souls بازی خواهد کرد. اما در ابتدا درک آن بسیار دشوار بود. با این حال، اکنون که بازی منتشر شده است، می‌فهمیم که اسطوره‌شناسی نقش بسیار مهمی در آلدن رینگ دارد. حال این سوال برای ما پیش می آید: جورج آر آر مارتین چه نقشی در توسعه حلقه آلدن داشت؟ استودیو Fram Software چه تأثیری از ایده های او داشت؟ در این مقاله به بررسی نقش مارتین در حلقه آلدن می پردازیم.


میازاکی شروع همکاری خود با جورج مارتین را اینگونه توصیف می کند:

من و مارتین زیاد صحبت کردیم؛ مکالماتی که کاملاً آزاد و خلاقانه بود. مارتین سپس از همه مکالمات ما به عنوان مبنایی برای نوشتن افسانه های درون بازی استفاده کرد.

در اینجا می بینیم که مارتین مسئول تعریف اسطوره های اصلی دنیای آلدن رینگ است. در مقایسه با دیگر بازی‌های سولز، که همگی توسط جرج آر آر مارتین ساخته شده‌اند. نکته ای که میازاکی از آن به عنوان انگیزه بزرگی هم برای خود و هم برای تیمش یاد می کند. دنیای حلقه آلدن با استفاده از این افسانه ها ساخته شد.

جورج مارتین اخیرا اولین و موفقیت آلدن رینگ را با عکسی جشن گرفت. اما در این جشن نقش خود را کم نشان داد و نوعی تواضع نشان داد. گفت:

البته، تقریباً تمام اعتبار به هیداتاکا میازاکی و تیم طراحی شگفت‌انگیز بازی تعلق می‌گیرد که نیم دهه یا بیشتر روی این عنوان کار می‌کنند و متعهد به خلق بهترین بازی ویدیویی هستند.»

وی افزود که از همکاری با این تیم بسیار خوشحال است و افتخار می کند که نقش کوچکی در ایجاد دنیای آلدن رینگ دارد.

کتاب‌های مارتین، شخصیت‌هایی که او خلق کرده است را بررسی کنید. او ذهن بسیار خلاقی دارد و در این شکی نیست. او داستان های خارق العاده ای خلق کرد. اوج کار او سریال «آواز آتش و یخ» است که سریال بازی تاج و تخت بر اساس آن ساخته شده است.

محتوای پیشنهادی:تیم ویجیاتو: چرا بازی‌های Fram Software را دوست داریم؟از دارک سولز تا حلقه آلدن
تیم ویجیاتو: چرا بازی‌های Fram Software را دوست داریم؟

این شگفت انگیز است که چگونه اصول داستان سرایی مارتین با دنیایی پر از روح ترکیب می شود. میازاکی سابقه طولانی در تعریف اسطوره ها و داستان های فانتزی دارد. مارتین جلوه های جدیدی به داستان های میازاکی می افزاید. مارتین در کتاب‌های خود گرمای خویشاوندی و اتحاد بین افراد و مرگ‌های بی‌اهمیت دنیای اطرافش را به خوبی توصیف می‌کند. اما دنیای بازی‌های Souls دنیایی بسیار غم‌انگیزتر و سنگین‌تر است و پیامدهای اخلاقی در این جهان بسیار نامشخص است. میازاکی به لذت های زندگی اهمیت نمی دهد و درک تاریکی از زندگی در داستان هایش دارد. اما برداشت مارتین متفاوت است.

ما در آلدن رینگ با داستان متفاوتی روبرو نیستیم. ژانر روایی و فضای داستان تفاوت چندانی با دیگر بازی های سولز ندارد. داستان نسخه سوم دارک سولز از ترفندهای جدیدی استفاده می کند و پیچ و تاب های داستانی خارق العاده ای رخ می دهد. داستان نقاش را به خاطر بسپار. تاثیر مستقیمی در داستان این بازی دارد و تمامی اکشن های آن یکی از نکات برجسته داستان است. در این مرحله نقاش متوجه می شود که راه خروج از دنیای غم انگیز Dark Souls ترسیم دنیایی جدید است.

داستان های دنیای آلدن رینگ شباهت های زیادی با داستان The Painter by Souls دارد. این احساس وجود دارد که دنیای حلقه آلدن شاید یکی از دنیاهایی باشد که این هنرمند خلق کرده است. آلدن رینگ نیز گهگاه از داستان های سریال سولز استفاده می کند. حتی به شخصیت های معروف سریال هم اشاره شده است. برای مثال، در حلقه آلدن، شخصیتی به نام ایرینا وجود دارد که از بازیکن می‌خواهد نامه‌ای را به یک قلعه ببرد. قلعه ای که مستقیماً به نسخه سوم دارک سولز اشاره می کند.

البته ما قصد نداریم با بیان داستان های دنیای آلدن رینگ در اینجا، تجربه بازی را برای شما خراب کنیم. اما جورج مارتین از بازی های سولز استفاده کرد و برخی از عناصر دنیای سولز را به دنیای افسانه ای آلدن رینگ معرفی کرد. مارتین توجه زیادی به سری Dark Souls داشت و به وضوح از آن الهام گرفته بود. دنیای بازی چه از نظر داستانی و چه از نظر موضوعی تفاوت چندانی با آنچه قبلا رخ داده است ندارد. با این حال، مارتین داستان های عاقلانه ای گفت.

میازاکی در مصاحبه ای دیگر اشاره می کند که جورج مارتین کمک زیادی به او کرده است. او می گوید مارتین نقش مهمی در ایجاد مکالمات داشت. داستان های چند لایه را برای شخصیت ها تعریف می کند. شخصیت هایی که نقش کوچکی در ماجراجویی شما دارند اما دیالوگ هایی را بیان می کنند که شما را برای مدت طولانی به فکر فرو می برد. میازاکی همچنین اشاره می کند که مارتین درک کاملی از اصول بازی های نقش آفرینی دارد و این به داستان سرایی کمک زیادی می کند.

داستان هایی که در بازی های Souls یا به اصطلاح Lore گفته می شود مثال زدنی هستند. شنیدن داستان شخصیت هایی مانند آرتوریا هنوز هم جالب و غم انگیز است. اکنون به نظر می رسد که مارتین نیز تحت تأثیر نرم افزار Fram و داستان سرایی میازاکی قرار گرفته است. دیدن حرکات جورج آر در حین بازی سخت است. R. Martin را احساس کنید. یک نقطه به هیچ وجه یک رویداد منفی نیست. این نشان می دهد که همکاری این دو به قدری خوب است که پیامدهای کار آنها روشن نیست.

آلدن رینگ نسبت به دیگر بازی های سولز که به نظر هنر جورج مارتین است، دنیای عمیق تری دارد. ساختار روایی Fram Software به همان شکلی عمل کرد که داستان سرایی جورج آر. ما آر. مارتین را احساس نمی کنیم. اگرچه اصول اولیه دنیای بازی در دست اوست. به هر حال آلدن رینگ یکی از رویدادهای بزرگ برای طرفداران ژانر فانتزی است. همکاری دو اسطوره شناس اتفاقی جذاب است که Alden Ring را از دیگر بازی ها متمایز می کند.

محتوای پیشنهادی:10 بهترین بازی ویدیویی برای طرفداران انیمیشن Demon Slayerآیا آماده نابودی شیاطین هستید؟
10 بهترین بازی ویدیویی برای طرفداران انیمیشن Demon Slayer

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.