خرابکاری دوباره فرانسوی ها در یک تورنمنت مهم

[ad_1]

کد خبر: 1964510
19 سپتامبر 1402 ساعت 21:00
263 بازدید

0
چشم انداز

برگزارکنندگان جام جهانی راگبی رسما از تماشاگرانی که به دلیل یک اشتباه برنامه ریزی آسیب دیده اند عذرخواهی کردند.

خرابکاری دوباره فرانسوی ها در یک تورنمنت مهم

به گزارش “ورزش سه”، برگزارکنندگان جام جهانی از هوادارانی که در آستانه بازی شنبه شب انگلیس برابر آرژانتین در بیرون از ورزشگاه ولودروم گرفتار شده بودند عذرخواهی کردند.

ماجرا از این قرار است که هزاران نفر از دارندگان بلیت افتتاحیه بخش “د” ورزشگاه به دلیل گیت های ورودی، ازدحام جمعیت، سطح ناکافی کارکنان و نگهبانان نتوانستند به موقع وارد ورزشگاه شوند.

حضور تعداد زیادی از مردم در بیرون ورزشگاه به درگیری منجر شد. میزبان فرانسوی اعلام کرد که هیچ حادثه جدی رخ نداده است و در نهایت تمام 63118 صندلی اشغال شده است که منجر به نگرانی های ایمنی زیادی در مورد این مسائل شده است.

1923199

در بیانیه برگزارکنندگان آمده است: “هواداران نبض مسابقات هستند و ما می خواهیم از هوادارانی که تحت تأثیر چالش های دسترسی دیروز قرار گرفته اند عذرخواهی کنیم. ما سخت کار می کنیم تا تجربه مثبت همه بازدیدکنندگان مارسی برای جام جهانی راگبی 2023 را افزایش دهیم.”

سازمان دهندگان اعلام کرده اند که از این پس داوطلبان بیشتری برای کمک به ورود و همچنین اطلاعیه های دقیق تر در مورد حمل و نقل عمومی، به ویژه به زبان انگلیسی، وجود خواهند داشت. اقدامات دیگری در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که صحنه های قبل از شکست 27-10 انگلیس مقابل آرژانتین در بازی افتتاحیه گروه D آنها در مارسی تکرار نمی شود. اگرچه رفتار جمعیت اکثرا خوب و جو محترمانه بود، اما بسیاری از هواداران از پیامدهای امنیتی در صورت تشدید درگیری می ترسیدند.

تیم چمبرلین، هوادار تیم ملی انگلیس که در پنجمین جام جهانی خود شرکت می کرد، گفت: “وقتی از ایستگاه مترو استادیوم خارج شدیم، جمعیت ازدحام کرده بود زیرا فقط دو نقطه ورودی وجود دارد. من فکر می کردم راهنماهای کافی وجود ندارد و مردم به اندازه کافی کار نمی کنند. ما 45 دقیقه پشت چراغ راهنمایی ایستادیم و آن را نشان دادیم. خیلی گرم بود. . “وقتی وارد استادیوم می شدیم، می توانستید خطرات احتمالی و گاه به گاه ازدحام جمعیت را ببینید، که نگران کننده بود، اما مردم عموماً بسیار صبور بودند.”

فرانسه میزبان المپیک 2024 پاریس خواهد بود که دومین رویداد بزرگ این کشور در دو سال اخیر است.

ورود بدون برنامه تماشاگران به ورزشگاه استاددو فرانس در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید سال گذشته مصدومان زیادی برجای گذاشت و حالا در آستانه المپیک، بازیکنان فرانسوی بار دیگر نگرانی خود را از عدم برنامه ریزی درست مطرح کردند. .

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما