دانلود بازی موبایل Brothers: A Tale of Two Sons – ویجیاتو

[ad_1]

اگر علاقه مند به تجربه بازی های ماجراجویی موبایل هستید، بازی های iOS و اندروید را در این مقاله بررسی کنید. خواهر و برادر: داستان دو پسر در امتداد ویجیاتو بودن.

بسیاری از ما دوران کودکی پر از داستان های زیبایی داریم که اغلب با پایان های خوش روایت می شوند. رؤیای فرار از واقعیت و داستان‌هایی که به ما می‌گویند، امری رایج است. آنها همیشه آن را به عنوان یک رویداد شاد به تصویر می کشیدند. زندگی چیزی نیست که بخواهیم فقط به خاطر چیزهای خوب آن را مرور کنیم. مهم نیست که چقدر دردناک است، اتفاقات بد در بیشتر زندگی ما رخ می دهد، و فرد بسیار درمانده تر از تلاش برای متوقف کردن همه چیزهای بد است. تراژدی های بزرگ یکی پس از دیگری اتفاق می افتند و فقط شجاعت شماست که می تواند شما را زنده از سختی های زندگی بیرون بیاورد.

سال‌ها پس از انتشار اولین عناوین ویدیویی، بازی‌های ویدیویی آموخته‌اند که همیشه مجبور نیستند نیمه پر لیوان را ببینند. داستان هایی که شنیدیم کلیشه های تکراری بودند و زمان آن رسیده بود که صنعت بازی های ویدیویی به این کلیشه های تکراری پایان دهد. به محض اینکه مخاطب با یک بازی ویدیویی یا فیلم مواجه شد همیشه هوشیار باشید. ضمیر ناخودآگاه به سمت پایان های خوش کشیده می شود. اما آیا تا به حال فکر کرده اید، اگر روزی نیمه خالی لیوان را توصیف کنیم؟ آیا هنوز هم می توان یک داستان محبوب گفت؟

محتوای پیشنهادی:بازی موبایل Grand Theft Auto III; آغاز یک رویاهمه چیز از اینجا شروع شد
بازی موبایل Grand Theft Auto III;  آغاز یک رویا

هدست موبایلی که امروز قصد داریم به آن بپردازیم، شبیه هیچ چیزی نیست که تا به حال تجربه کرده اید. بگذارید از همان ابتدا به شما بگویم که با یک فاجعه عجیب روبرو هستید. ما از بازی های موبایل انتظار زیادی داریم و همه چیز دست به دست هم می دهد تا یکی از شاهکارهای دنیای بازی های ویدیویی را بی پروا توصیف کنیم. این یک شاهکار است که قبلا با نام های Call of Duty و Need for Speed ​​شناخته نمی شد، اما دلیلی ندارد این بازی اینقدر بد باشد!

صادقانه بگویم، متأسفانه دیگر بازی‌سازان بزرگ چندین سال است که نتوانسته‌اند عناوین خلاقانه درستی بسازند. در دهه اخیر، بازی‌سازان از اصل بازی فاصله گرفته‌اند و استودیوهای مستقل مسئولیت بزرگ خلق بازی‌های خلاقانه را بر عهده گرفته‌اند. در سال 2013 استودیوی مستقل سوئدی Starbreeze عنوانی را تولید کرد که برخلاف بسیاری از عناوین ویدیویی آن سال ها، داستان و فضایی کاملاً متفاوت را روایت می کند.

Brothers: A Tale of Two Sons یکی از بهترین بازی های مستقل منتشر شده در دهه اخیر است. وقتی این بازی منتشر شد، هیچ کس از یک بازی مستقل از یک استودیوی ناشناخته. من انتظار نداشتم. نتیجه بازی های جسورانه آنها ثابت کرد که عناوین ویدیویی مستقل نیز می توانند شاهکار باشند. این بازی توسط استودیو 505 Games برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و در نهایت رایانه های شخصی ساخته شده است. موفقیت این بازی به حدی بود که استودیوی سازندگان آن را در سال 2016 برای پلتفرم موبایل و در سال 2019 برای نینتندو سوییچ پورت کردند.

محتوای پیشنهادی:خاطرات نوستالژیک تام و جری را با این بازی موبایل ببینیدآیا صفحه گسترده NetEase هنوز هم می تواند موفق باشد؟
خاطرات نوستالژیک تام و جری را با این بازی موبایل ببینید

شما در دنیای بازی این بازی با عنوانی اکشن ماجراجویی با عناصر نقش آفرینی هستید. این بازی به معنای واقعی کلمه یک شاهکار است و متای 90 آن گواه آن است. Brothers: A Tale of Two Sons به شما در مورد نیمه خالی لیوان و شجاعت آن برای بیان داستانی مرموز و متفاوت می گوید. این قابل تحسین است.

داستان بازی یک اثر هنری است! این بازی به شما امید کاذب نمی دهد! این بازی فقط نیازی به به تصویر کشیدن بعد روشن زندگی ندارد! برعکس، خلاقیت سازندگان این بازی، داستان Brothers: A Tale of Two Sons را بیش از هر چیز دیگری خارق العاده کرده است. داستان بعدی از تاریکی در همان ابتدای کار می گوید. سکانس اول بازی جایی است که پدر شما به شدت بیمار است و امید چندانی به زنده ماندن او نیست! ماموریت شما یافتن درخت زندگی برای یافتن درمانی برای پدر پیرتان است! اما شما در این ماجرا تنها نیستید و برادر کوچکتان در کنار شما خواهد بود.

بازی موبایل خواهر و برادر: داستان دو پسر یک عنوان عالی آفلاین dir-dir

بازی به همان اندازه جذاب و سرگرم کننده است که از یک عنوان ماجراجویی انتظار می رود. به محض تجربه Brothers: A Tale of Two Sons متوجه کیفیت بالای بازی خواهید شد. اگرچه این بازی عنوانی از سال 2013 است. اما کیفیت بازی در مقایسه با سایر بازی های موبایل همچنان قوی است. شما با یک بازی سوم شخص روبرو هستید که در آن کنترل 2 شخصیت مختلف را خواهید داشت. شاید در ابتدا مکانیزم کنترلر دو شخصیتی کمی پیچیده به نظر برسد، اما با گذشت زمان قطعاً به گیم پلی Brothers: A Tale of Two Sons عادت خواهید کرد.

محتوای پیشنهادی:بازی موبایل مکس پین را ببینید. یک شاهکار فراموش شدهتجربیات فوق العاده از یک عنوان شاهکار
بازی موبایل مکس پین را ببینید.  یک شاهکار فراموش شده

جوی استیک های بازی مهمترین ابزار شما در بازی هستند! با استفاده از جوی استیک می توانید با محیط بازی ارتباط برقرار کرده و با شخصیت های دیگر صحبت کنید. در واقع اگر Brothers: A Tale of Two Sons را با یک ارتش مقایسه کنیم، جوی استیک ها مرکز فرماندهی این ارتش هستند که تمام جزئیات بازی را بر عهده دارند. 2 خواهر و برادری که شما کنترل می کنید شخصیت و ویژگی های متفاوتی دارند. مثلاً برادر بزرگتر قدرت بدنی بالاتری دارد و برادر کوچکتر به دلیل جثه کوچکتر سریعتر حرکت می کند.

Brothers: A Tale of Two Sons یک بازی پازلی است! معماها و معماهای بازی تعاملی هستند و باید با استفاده از شخصیت هایی که در اختیار دارید پازل ها را حل کنید. معماهای بازی توسط یک نفر قابل حل نیست، پس باید از امکانات آن برای پیشبرد داستان و گیم پلی بازی استفاده کنید. علاوه بر این، تمامی دیالوگ های بازی با زبانی خلاقانه بیان شده اند که جذاب است!

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما