مقایسه آیپد ایر 2022 با ایر 2020 – زومیت

[ad_1]

دقایقی پیش اپل در کنفرانسی ویژه به نام Peek Performance از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. نسل جدید آیپد ایر یکی از این محصولات بوده است و حالا به لطف تجربه آپدیت های گسترده، قصد دارد بیش از پیش از زیر سایه آیپد پرو خارج شده و به یکی از جذاب ترین محصولات اپل تبدیل شود.

آیپد ایر 2020، ارتقای عمده ای را در طراحی و ظاهر دستگاه تجربه کرده است تا خود را به عنوان یک محصول برتر مانند سری پرو معرفی کند. علاوه بر تغییرات ظاهری، پردازنده قدرتمند A14 (بعداً قدرتمندترین اپل بعد از M1) نیز قدرت پردازشی iPad Air را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. همچنین مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی شبیه به آی‌پد پرو و ​​پشتیبانی از قلم اپل، برنامه‌های جامع اپل برای تقویت مجدد آی‌پد ایر به عنوان تبلتی قدرتمند و بسیار کاربردی را نشان می‌دهد.

آیپد ایر 2022 این آیپد که با نام آیپد ایر 5 شناخته می شود، از همان طراحی قبلی خود استفاده می کند. اما در نسل جدید این تبلت، اکنون شاهد استفاده از تراشه قدرتمند M1‌ هستیم تا محصولی ایده‌آل برای پرتقاضای ترین کاربران دنیای تبلت باشد. M1 همان تراشه ای است که مدل iPad Pro 2121 از آن مشتق شده است و از نظر عملکرد 50 درصد سریعتر از A15 Bionic و 60 درصد قدرتمندتر از A14 Bionic است.

آیپد ایر 2022

تبلت آیپد ایر نسل پنجم به ماژول قدرت 12 مگاپیکسلی در قسمت دوربین سلفی به همراه مجهز بودن به فناوری سنتر استیج (با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشینی برای قرار دادن فرد در چت تصویری در وسط قاب) مجهز شده است. . ، استعداد فوق العاده ای است.او کیفیت خوبی در سخنرانی و ویدئو کنفرانس دارد. ماژول استفاده شده در دوربین اصلی هیچ تفاوتی با مدل نسل قبل ندارد.

در قسمت صفحه نمایش شاهد آن هستیم که یک مدل 10.9 اینچی با رزولوشن 2360 در 1640 پیکسل که می توان آن را همانند نسل قبل دانست و حداکثر روشنایی 500 نیت استفاده شده است. فقدان فناوری تبلیغاتی (نرخ تازه سازی 120 هرتز) در صفحه نمایش iPad Air 5 را می توان بزرگترین تفاوت با iPad Pro در نظر گرفت.

نظر شما در مورد تحولات نسل جدید آیپد ایر چیست؟ آیا فکر می کنید این تغییرات برای تبدیل آیپد ایر به با ارزش ترین محصول حال حاضر دنیای تبلت کافی است؟

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما