دانلود بازی موبایل Stronghold Kingdoms – ویجیاتو

[ad_1]

اگر علاقه مند به تجربه بازی های استراتژیک موبایل هستید، بازی های iOS و اندروید را در این مقاله بررسی کنید. پادشاهی های قلعه در امتداد ویجیاتو بودن.

بیایید به اوایل دهه 80 برگردیم. وقتی به تاریخچه بازی در ایران نگاه می کنیم، برخلاف بازارهای جهانی با بازی های فوق العاده ای مواجه می شویم. محبوبیت بیشتری در بین کاربران ایرانی نسبت به سایر عناوین داشت. روزهایی را به خاطر خواهید آورد که خسته از مدرسه برمی گشتیم و بلافاصله با دوستانمان به سراغ بازی هایی مانند Counter 1.6 می رفتیم و سعی می کردیم تجربه ای جذاب از این بازی داشته باشیم. در روزهایی که کاربران ایرانی برخلاف روند عناوین ویدیویی حرکت می کردند، این تنها بازی Counter 1.6 نبود که توانست در بازار ایران موفق شود. طرفداران بی شماری را پیدا کنید.

سال ها پیش، عناوین ویدیویی روندی کاملاً متفاوت داشتند. در نتیجه شاهد شاهکارها و عناوین خلاقانه بوده ایم و متاسفانه سال هاست که هیچ عنصر خلاقانه ای در بازی سازی وجود ندارد. خاطرات کودکی بسیاری از ما مملو از عناوین فراموش نشدنی است که هرگز فکر نمی کردم دوباره تکرار شوند. با این حال، صنعت بازی در حال تکامل است و نمی توان جلوی تغییر را گرفت. اما مرور خاطرات گذشته همچنان موضوعی جذاب است. اما همه چیز در دستان شماست! آیا هنوز به ریشه های اصلی بازی های کلاسیک وابسته هستید یا فقط به دنبال تجربیات جدید هستید؟

محتوای پیشنهادی:با بازی موبایل نیترو نیشن آشنا شوید. یک مسابقه جاه طلبانهیک تجربه حسی واقعی از مسابقه درگ
با بازی موبایل نیترو نیشن آشنا شوید.  یک مسابقه جاه طلبانه

در بین تمام بازی هایی که تاکنون دیده ایم، بدون شک بازی های استراتژی یکی از بهترین ها هستند. نمی‌دانم درست به خاطر دارید یا نه، اما روزهایی بودند که بازی‌های استراتژیک به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل شدند. موفقیت آنها آنقدر دلگرم کننده بود که راه را برای ورود این بازی ها به قلب پلتفرم موبایل هموار کرد. شاید این بار باید نگاهی به یکی از بازی های مختلف استراتژی موبایل بیندازیم.

صادقانه بگویم، امروز عناوین استراتژی بیش از هر چیز دیگری درهم و برهم شده اند. سال ها پیش، استودیوهای خلاق وارد زمین بازی شدند که میراث آن هنوز پس از گذشت سال ها زنده است. در این میان، استودیوی بازی سازی Firefly یکی از بازی سازان با عناوینی بر خلاف بازارهای جهانی بود. در ایران بسیار محبوب بود. اما امروزه برای اکثر کاربران بازی های ویدیویی، عناوین این استودیو عبارتند از: من را به یاد روزهای خوب قدیمی بازی های کلاسیک می اندازد.

قبلاً اشاره کردیم که این تنها بازی Counter 1.6 نیست که می تواند در بین کاربران ایرانی محبوب شود. با شمارنده 1.6; عناوین متفاوت دیگری هم بودند که صنعت بازی ایران را در آن سال ها پر کرده بودند. صحبت در مورد بازی های استراتژیک بدون فرنچایزهایی مانند Stronghold و Stronghold: Crusader غیرممکن است. فرنچایزهایی که با آغوش باز با کاربران ایرانی ملاقات می کنند و ما آنها را به نام قلعه ها و جنگ های صلیبی می شناسیم. جالب است بدانید که فایرفلای وظیفه ساخت چنین شاهکارهایی را بر عهده دارد و اکنون آن را در موبایل ببینید. این واقعا هیجان انگیز است.

محتوای پیشنهادی:GTA: Liberty City Stories; آخرین بازمانده موبایل Rockstarبه یاد روزهای قدیم
GTA: Liberty City Stories;  آخرین بازمانده موبایل Rockstar

در سال 2012 استودیو به Stronghold Kingdoms نقل مکان کرد و آن را برای رایانه های شخصی توسعه داد. اما این بار همه چیز با قبل فرق می کرد و با بازی بسیار عجیبی روبرو بودیم. Stronghold Kingdoms از همان ابتدا یک بازی آنلاین کاملا رایگان بود. این بار خبری از قسمت استوری و سایر موضوعات نبود! در عوض، استودیو Firefly در تلاش بود تا Stronghold Kingdoms را به ریشه های اصلی بازی خود بازگرداند. این تا حدودی موفقیت آمیز بود و متای Stronghold Kingdoms به عدد قابل قبول 75 رسید.

ایده ساخت Stronghold Kingdoms سال ها پیش در سال 2007 آغاز شد. Stronghold Kingdoms یک بازی استراتژیک با عناصر MMO بود که توانست یک بار دیگر رویای فراموش شده استودیو Firefly را برآورده کند. این پایان با وجود عملکرد خوب و متای قابل قبولش، اصلاً آنطور که انتظار می رفت به نظر نمی رسید. همچنین در جدول زمانی ما Stronghold Kingdoms قبل از انتشار جهانی در سال 2012 است. این نسخه بتا را در سال 2009 با تنها 150 کاربر آغاز کرد و نسخه موبایل آن در سال 2017 روی پلتفرم موبایل عرضه شد.

همانطور که گفته شد، بازی موبایل Stronghold Kingdoms یک بازی داستان محور نیست. این بازی اساسا بر اساس فلسفه چند نفره است. این اولین بار است که استودیو Firefly از داستان بازی خود غافل شده است. با این حال، یک کمپین سطحی می توانست بازی را در دنیای Stronghold Kingdoms بهبود بخشد. اما متاسفانه هیچ داستان تاریخی در دنیای این بازی وجود ندارد و تنها چیزی که مشخص است این است که بازی در دوران جنگ های صلیبی و قرون وسطی اتفاق می افتد.

برای اجرای بازی موبایل پادشاهی های قلعه شما نیاز به دسترسی دارید اینترنت وجود دارد

اولین چیزی که به محض تجربه Stronghold Kingdoms متوجه خواهید شد این است که منوهای بازی کاملاً تغییر کرده اند. بنابراین اگر نسخه های قبلی این سری را بازی کرده اید، منوهای Stronghold Kingdoms ظاهری کاملاً جدید برای شما خواهند داشت. البته عادت کردن به منوهای بازی زمان بر است، اما زیاد گیج کننده نیست. Stronghold Kingdoms استعدادهای مختلفی را از دیگر بازی های استراتژی موبایل الهام گرفت! برای مثال اگر کلش اف کلنز را بازی کرده اید باید با قسمت ویرایش دهکده آشنا باشید، خوشبختانه بازی موبایل Stronghold Kingdoms نیز از این قابلیت پشتیبانی می کند و روند ساخت قلعه شما بسیار آسان شده است.

محتوای پیشنهادی:بازی موبایل GTA: San Andreas را ببینید. یک شاهکار بی پایاناحیای یک افسانه فراموش شده
بازی موبایل GTA: San Andreas را ببینید.  یک شاهکار بی پایان

Stronghold Kingdoms ترکیبی از اولین نسخه Stronghold: Crusader و نسخه کلاسیک Stronghold است. مکانیزم های نسخه های قبلی این فرنچایز نیز در Stronghold Kingdoms وجود دارد که باعث جذابیت بازی می شود. علاوه بر این، عنصر رضایت مردم نیز نقش مهمی در بازی دارد. در جایی که باید مانند یک پادشاه واقعی باشید، رضایت مردم را در حد مطلوب نگه دارید و این با مواردی مانند ایجاد شغل، مقابله با جرم و جنایت و بررسی مالیات ماهانه امکان پذیر است. البته اگر قبلا بازی های قدیمی استودیو Firefly را تجربه کرده باشید، این قسمت برای شما کاملا آشنا خواهد بود و نیاز به توضیح زیادی ندارد.

بازی Stronghold Kingdoms را فراموش نکنید. این یک عنوان آنلاین است. مانند هر بازی استراتژی آنلاین دیگری، شما باید با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشید، کمپین ها را اجرا کنید و قلمرو خود را گسترش دهید. شما همچنین باید ساختمان های جدید بسازید، مردم را به کار بفرستید و نیروهای خود را بسازید. همچنین بر خلاف دیگر بازی های استودیو Firefly; شما برای ساخت ساختمان های جدید به زمان نیاز دارید و تنها تعداد محدودی از ساختمان ها را می توان در زمان معین ساخت. همچنین در Stronghold Kingdoms هیچ ارتقای اضافی وجود ندارد و این بار باید اقدام کنید و در مورد ساختمان و حتی سربازان تحقیق کنید. آنها را ارتقا دهید.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما