دانلود Truth Social شبکه اجتماعی ترامپ فردا امکان پذیر می شود – زومیت

[ad_1]

رویترز می نویسد که پست های ارسال شده توسط یکی از مدیران Truth Social در نسخه آزمایشی شبکه اجتماعی جدید، تاریخ راه اندازی عمومی این پلت فرم را نشان می دهد. به گزارش رویترز، شبکه اجتماعی جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دوشنبه این هفته در اپ استور اپل منتشر خواهد شد. به این ترتیب به نظر می رسد ترامپ قصد دارد در تعطیلات روز رئیس جمهور آمریکا فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی از سر بگیرد.

گزارش ها حاکی از آن است که Social Truth مدتی است که به صورت آزمایشی در دسترس تعداد محدودی از افراد قرار گرفته است و توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی می توانند پس از دریافت بازخورد، پیشرفت هایی در این پلتفرم ایجاد کنند. جمعه گذشته، حساب تایید شده یکی از مدیران ارشد محصول Truth Social به نام بیلی بی. متعلق بود، به سوالات کاربران پاسخ داد.

اسکرین شات هایی که رویترز مشاهده کرد از بیلی پرسیده شد: “حقیقت اجتماعی چه زمانی علنی می شود؟” این نشان می دهد که یک کاربر سوال می کند. او در پاسخ نوشت: «در حال حاضر قرار است در روز دوشنبه 21 فوریه در اپ استور عرضه کنیم.

بیش از یک سال پیش حساب های توییتر، فیسبوک و یوتیوب دونالد ترامپ مسدود شد و به نظر می رسد بالاخره زمان بازگشت رئیس جمهور سابق آمریکا به فضای مجازی فرا رسیده است. در اوایل سال 2021، حامیان ترامپ به یک جلسه کنگره هجوم بردند و ترامپ پس از متهم شدن به تحریک خشونت مجبور شد با رسانه های اجتماعی خداحافظی کند.

ما هنوز چیزی در مورد نسخه اندروید Truth Social نشنیده ایم.

دونالد جونیوردر 15 فوریه، پسر ارشد ترامپ تصویری از حساب تایید شده حقیقت اجتماعی پدرش را در توییتر منتشر کرد. در این اسکرین شات، دونالد ترامپ در تاریخ 14 فوریه (25 فوریه) در حساب کاربری خود نوشت “آماده شو! آماده باش!” رئیس جمهور محترم شما به زودی با شما دیدار خواهد کرد.

گروه رسانه و فناوری ترامپ TMTG که دوین نونزشرکت مادر Truth Social است که توسط نماینده سابق جمهوری خواه از ایالات متحده اداره می شود. TMTG آخرین شرکتی است که ادعا می کند غول هایی مانند فیس بوک و توییتر در تلاش هستند تا یک پلتفرم اجتماعی برای ترویج آزادی بیان راه اندازی کنند تا کاربرانی را که با سیاست های آن مخالف هستند جذب کنند. تاکنون هیچ یک از این شرکت ها مانند Gettr، Parler یا حتی Rumble از نظر محبوبیت به پلتفرم های بزرگ توییتر و یوتیوب نزدیک نشده اند.

اسکرین شات از شبکه اجتماعی دونالد ترامپ

اسکرین شات های رسمی نشان می دهد که Social Truth عملکردی مشابه توییتر دارد

اسکرین شات های مشاهده شده توسط رویترز، انتشار نسخه 1.0 برنامه را نشان می دهد، علاوه بر آن تاریخ راه اندازی Truth Social را نیز ذکر می کند. یعنی Social Fact عملا از مرحله بتا خارج شده و به مرحله ای رسیده است که در دسترس عموم قرار می گیرد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که این برنامه در نسخه 0.9 چهارشنبه گذشته اجرا می‌شود. نTMTG هنوز در مورد درخواست رویترز برای جزئیات بیشتر اظهار نظر نکرده است.

صفحه Social Fact در اپ استور اپل 21 فوریه (فردا) را به عنوان تاریخ انتشار برنامه نشان می دهد. در اوایل سال جاری، این تاریخ انتشار ذکر شد. با این حال، نونس اخیراً توییت کرد که اجرای آن در پایان مارس (مارس 1400 و آوریل 1401) آغاز خواهد شد.

جمعه گذشته، Nunes در Truth Social از کاربران خواست تا حساب‌های بیشتری را دنبال کنند، عکس‌ها و ویدیوهای بیشتری را به اشتراک بگذارند و مشارکت کنند. دوین نونز به وضوح در تلاش برای افزایش اثربخشی واقعیت اجتماعی است. نونس در یکی از پست های خود از کاربر جدیدی استقبال کرد که ظاهراً یک کشیش کاتولیک است. نونس از کشیش خواست تا کشیش های بیشتری را به Truth Social بیاورد.

مقالات مرتبط:

سایر پاسخ‌های مدیر عامل شرکت Truth Social به پرسش‌ها و پاسخ‌های روز جمعه حاکی از آن است که شبکه اجتماعی ترامپ تا حد زیادی شبیه توییتر است. به گفته مدیر عامل، کاربران در حال حاضر نمی توانند اعتماد اجتماعی خود را ویرایش کنند (پست های اعتماد اجتماعی تروت نامیده می شوند). کاربران توییتر سال هاست که خواستار اضافه شدن ویرایش توییت هستند. با این حال، این ویژگی احتمالا هرگز به توییتر اضافه نخواهد شد.

بیلی ادامه داد که شبکه اجتماعی Truth Social از پیام های خصوصی نیز پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از طریق اعلان ها از پست های جدید ارسال شده توسط کاربران مطلع شوید. Social Truth همچنین به کاربران اجازه می دهد تا بلاک شوند. این شبکه اجتماعی قصد دارد در هفته های آینده سیاست های تایید حساب کاربری خود را اعلام کند.

در حالی که جزئیات مربوط به Social Fact بیشتر و بیشتر عمومی می شود، هنوز اطلاعات بسیار کمی در مورد گروه تجاری وجود دارد. TMTG ما نمی دانیم. یکی از ابهامات ما این است که TMTG در حال حاضر چگونه بودجه رشد فعلی خود را تامین می کند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما