در Flytivo – Zomit درباره جاذبه های فلورانس بیشتر بدانید

[ad_1]

تمام فلورانس ویترینی از رنسانس ایتالیاست، جنبش هنری پوپولیستی که اروپا را از دوران تاریکی بیرون آورد. اما حتی در میان چنین مجموعه‌ای از کاخ‌ها، کلیساها، موزه‌ها و جاذبه‌ها، برخی بالاتر از بقیه هستند. بنابراین اگر فرصت محدودی برای گشت و گذار در شهر دارید، بهتر است با مطالعه مقاله زیر با بهترین مکان های فلورانس آشنا شوید.

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره در کدام میدان فلورانس واقع شده است؟

این کلیسا در نزدیکی Piazza Domo قرار دارد که همراه با گروهی از ساختمان‌ها که مجموعه کلیسای جامع را تشکیل می‌دهند، برخی از بزرگترین گنجینه‌های هنری ایتالیا را در فضای نسبتاً کوچکی قرار می‌دهند. غسل تعمید، برج ناقوس، کلیسای جامع و موزه آن خانه برخی از مشهورترین شاهکارهای هنری و معماری توسط بزرگترین هنرمندان رنسانس ایتالیایی مانند گیبرتی، برونلسکی، دوناتلو، جوتو و میکل آنژ است.

تعمید سنت جان یک شاهکار است

این غسل تعمید قرن دوازدهمی هشت ضلعی است و می توانید عظمت هنر را از هر زاویه ای، از داخل یا خارج ببینید. نمای مرمر آن، موزاییک های داخلی و آثاری که در آن حفظ شده بسیار زیباست. اما نقاشی های برنزی باشکوه این حرم بر همه دیدنی ها برتری دارد. در هیچ کجای این شهر زیبا نمی توان آثار برنزی را به این زیبایی دید.

پیاز میکل آنژ

اگرچه از گنبد کلیسای جامع می توان منظره 360 درجه ای از فلورانس را دید، اما گنبد برونلسکی در مرکز شهر فقط از این میدان قابل مشاهده است. هیچ مکان مرتفع دیگری نمی تواند این منظره وسیع از شهر را به شما نشان دهد که شامل پونته وکیو، پالاسیو وکیو، سانتا کروچه و جاذبه های دیگر است. در اینجا می توانید پیاده روی کنید، در امتداد ساحل رودخانه از میان باغ ها قدم بزنید و به سمت کلیسای سن مینیاتو آل مونته بروید.

چگونه می توانم از گالری اوفیسی بازدید کنم؟

افراد کمی می توانند اوفیزی را در بین بهترین موزه های هنری جهان قرار دهند. مجموعه‌های آن‌ها از نظر تنوع و کیفیت خیره‌کننده هستند، و حتی اگر هنر مورد علاقه اصلی شما نیست، باید نقاشی‌ها را اینجا ببینید. نگاهی به گذار از تصاویر بیزانسی به چهره ها و مناظر هنرمندان رنسانس 14-16. شما بهتر می توانید درک کنید که نقاشان فلورانسی قرن نوزدهم چگونه چهره هنر غرب را تغییر دادند. برای بازدید از این گالری بی نظیر، بلیط خود را با استفاده از اپلیکیشن رزرو بلیط هواپیما خریداری کنید.

فلایتیو

پونته وکیو نماد فلورانس است.

می توان گفت پونته وکیو معروف ترین مکان دیدنی فلورانس است و طاق های زیبا با ردیفی از مغازه ها روی آن قطعا یکی از زیباترین مناظر این شهر است. این پل توسط جواهرات فلورانسی تزئین شده است و قدم زدن بر روی آن مجموعه ای خیره کننده از جواهرات زیبا را نشان می دهد. اما بیشتر گردشگران متوجه نمی شوند که مجموعه دیگری از گنج ها بالای سرشان کمین کرده است: مجموعه ای از پنجره های یکسان بالای مغازه ها.

فواره نپتون در Piazza della Signoria واقع شده است.

این میدان وسیع از قرن چهاردهم و شاید حتی قبل از آن مرکز قدرت فلورانس بوده است. امروزه یک مرکز اجتماعی و مکانی مملو از گردشگران و افراد محلی است. این ساختمان که در مرکز میدان فواره نپتون، در یک سمت کاخ واکیو قرار دارد، هنوز محل سکونت مقامات دولتی است. روبروی دیوار اوفیز یک گالری مجسمه در فضای باز با آثار معروف پرسئوس با سر مدوسا و نسخه ای از دیوید میکل آنژ قرار دارد.

کاخ واکیو یا سینیوریا

صدای تاریخ، هنر و قدرت در اتاق های مجلل و گالری های وسیع این قصر قلعه مانند در مرکز فلورانس طنین انداز می شود. این محل مقر حکومت جمهوری خواهان بود و خانواده قدرتمند مدیچی به هنرمندان و معماران برجسته آن زمان دستور طراحی و تزئین دفاتر و آپارتمان های خود را دادند. در اینجا می توانید برخی از گذرگاه های مخفی بین اتاق ها را مشاهده کنید.

سانتا کروچه چیست؟

سانتا کروچه یک کلیسا و مقبره پر از هنر است. در میان گنجینه های آن چندین نقطه عطف هنر رنسانس وجود دارد. شما می توانید نقاشی های دیواری زیبایی را در مقبره بردی و پیروزی ببینید. مسیح مصلوب دوناتلو یکی از بهترین نمونه های اومانیسم رنسانس فلورانسی نیز در سانتا کروز یافت می شود.

کلیسای سانتا ماریا نوولا

این کلیسا دارای نمای مرمری منبت کاری شده است که در بسیاری از کلیساهای دیگر در فلورانس یافت می شود، اما نما در اینجا کاملاً متفاوت است، با طرح های پنجره های منحنی و ردیف های برجسته طاق در طبقه همکف، و تزئینات داخل کلیسا با برخی از بهترین نقاشی های دیواری. در شهر. ، این مکان را به مکانی منحصربفرد تبدیل کرد. این کلیسا علاوه بر نقاشی های دیواری دارای منبر مرمری، صلیب چوبی، تسبیح خط میخی و جاذبه های دیگر است. با خرید بلیط از فلایتیو برای دیدن این کلیسای بی نظیر آماده شوید.

جاذبه های گردشگری کاخ پیتی چیست؟

مجموعه کاخ پیتی دارای یک گالری هنری برجسته، یک قصر مدیچی، صنایع دستی فلورانسی، موزه‌ها، تاریخ، آپارتمان‌های سلطنتی و یکی از بهترین باغ‌های ایتالیا است. در اطراف کاخ پرسه بزنید و نقاشی های رافائل، تیتیان، روبنس، تینتورتو و دیگر استادان دوره رنسانس را ببینید. این کاخ تقریباً رقیب گالری اوفیزی است، جایی که از آثار هنری نه به عنوان سبک گالری بلکه به عنوان دکوراسیون اتاق استفاده می شود.

کلیسای سن مینیاتو آل مونته دارای سبک های مختلف معماری است.

نمای مرمر سبز و سفید کلیسای سن مینیاتو آل مونته ارزش دیدن را دارد. نمای کلیسا به معماری کلاسیک رومی برمی گردد و موزاییک ها کاملاً بیزانسی الهام گرفته شده و تحت تأثیر سبک معماری جدید توسکانی هستند. در داخل، یک شبستان باز بزرگ با کف‌های موزاییک و سقف چوبی نقاشی شده وجود دارد که به کلیسای کوچک رنسانس منتهی می‌شود. موزاییک‌هایی به‌سبک بیزانس، منبر مرمری قرن دوازدهمی و صحنه گروه کر از ویژگی‌های برجسته کلیسا هستند.

باغ های بوبولی

در پشت کاخ پیتی، باغ های بوبولی قرار دارد که بین سال های 1550 تا 1560 ساخته شده و الگویی برای باغ های سلطنتی در اروپا شده است. باغ ها دارای مناظری هستند که نمای وسیع تری از شهر را ارائه می دهند. در سرتاسر باغ فواره ها، مجسمه ها و یک غار مصنوعی کامل با جلوه ای خاص وجود دارد.

فلایتیو

در بازار مواد غذایی فلورانس چه چیزی می توان یافت؟

اگر نگران این هستید که فلورانس تنها یک موزه در فضای باز غول پیکر است، وقت آن است که در حین انجام کارهای روزمره خود با چند فلورانسی ملاقات کنید. هیچ مکانی بهتر از بازار بزرگ مواد غذایی برای یافتن زندگی شهری معمولی وجود ندارد. وقتی وارد بازار می شوید عطر گیاهان تازه، گل ها و محصولات باغی شما را زنده و مست می کند. در اینجا می توانید زیتون و روغن زیتون عالی، میوه های شیرین و دسرهای بادام خوشمزه بخرید.

کاخ مدیسی-ریکاردی

کاخ مدیچی ریکاردی از نظر مبلمان و دکور کمتر از کاخ های اعضای بعدی خانواده مدیچی لوکس است. این کاخ در سال 1464 تکمیل شد و نزدیک به یک قرن اقامتگاه خانواده مدیچی بود تا اینکه به اولین کاخ کوزیمو واچیو منتقل شد. اگرچه خانواده ریکاردی که پس از مدیچی صاحب خانه بودند، خانه را تغییر دادند، موزه مدیچی در طبقه همکف، فضای داخلی اصلی مدیچی ها را حفظ کرده است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما