دستمزد تیم زنان مردان آمریکا برابر شد :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812032 |
12 اسفند 1400 19:45 |
2069 بازدید |

0
نظرات

از این پس جوایز مساوی به بازیکنان زن و مرد تیم ملی فوتبال آمریکا تعلق می گیرد.

به گزارش “ورزش سه”، بازیکنان تیم ملی زنان آمریکا برای پایان دادن به جدال حقوقی 6 ساله بر سر حقوق برابر با اتحادیه فوتبال آمریکا به توافق مهمی دست یافتند. بر اساس این قرارداد، فدراسیون وعده دستمزد و پاداش 24 میلیون دلاری را داده بود که این رقم با پاداش تیم ملی مردان آمریکا مطابقت دارد.
فیفا امروز اعلام کرد که قرارداد جدید به بازیکنان درخواست اولیه 22 میلیون دلار پاداش ارائه می کند. برای جبران این موضوع، فدراسیون همچنین موافقت کرده است که یک صندوق 2 میلیون دلاری برای کمک به بازیکنان زن برای خداحافظی از فوتبال و همچنین پس از رشد ورزش زنان ایجاد کند.

مگان راپینو، هافبک 36 ساله به آسوشیتدپرس گفت: «نسل ما با این ورزش خداحافظی خواهد کرد، زیرا همه چیز از هر نظر پیشرفت می کند. وجود داشت. “
این یک دستاورد بزرگ برای سیندی پارلوکین، رئیس فدراسیون زنان است، پس از اینکه فرانسه دومین قهرمانی خود در جام جهانی 2019 آمریکا را در جام جهانی کسب کرد. او جایگزین کارلوس کوردرو شد که پس از بیانیه بحث برانگیزی مبنی بر اینکه زنان از آمادگی جسمانی کمتری نسبت به مردان برخوردارند، استعفا داد.
سیندی پارلوکن گفت: “این فقط یک گام به سوی بازسازی ظاهر تیم زنان است. من فکر می کنم این یک موفقیت بزرگ است و من در مورد آینده و آنچه در پیش است هیجان زده هستم.”
تیم زنان آمریکا از زمان تأسیس خود در سال 1985، چهار بار قهرمان جام جهانی شده است، در حالی که تیم مردان آمریکا از سال 1930 حتی به نیمه نهایی هم نرسیده است. در آوریل 2016، پنج بازیکن آمریکایی به رهبری الکس مورگان و راپینو، شکایتی را به کمیسیون فرصت های شغلی برابر ارائه کردند. سه سال بعد، این گروه قانون پرداخت برابر و قانون هفتم حقوق مدنی ایالات متحده را امضا کرد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما