دمبله در میدان می درخشد. تمدید قراردادش – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815268 |
23 شهریور 1400 شهریور 11:33 |
3,197 بازدید |

0
نظرات

به نظر می رسد نابغه وینگر فرانسوی عثمان دمبله در هفته های اخیر شرایط خود را در این باشگاه تغییر داده است.

به گزارش “ورزش سه”، دمبله شب گذشته در سه گل از 4 گل بارسا به میدان رفت و حالا با 7 پاس گل بهترین بازیکن بارسا و بزرگترین تهدید تهاجمی ژاوی به حساب می آید.
او شب گذشته 90 دقیقه برای بارسا بازی کرد و مربی او را در زمین نگه داشت تا مقابل خط دفاعی اوساسونا گلزنی کند. او نتوانست گلزنی کند اما این یک کابوس برای دفاع حریف بود.
فران تورس نیز دیروز با حضور گاوی و آلبا و همچنین اوبامیانگ و ریکی پوچ، دو گلزن برتر تیم، عملکرد فوق العاده ای داشت.
وینگر فرانسوی اولین پاس گل بارسا را ​​به فران تورس و سپس دو پاس دیگر را برای اوبا و ریکی پوچ ارسال کرد.

تورس با اشاره به بازی خوب مهاجم فرانسوی گفت: از قبل می دانستیم دمبله بازیکنی است که می تواند در زمین تفاوت ایجاد کند.
تیم بانوان بارسا نیز روز گذشته با غلبه بر رئال مادرید قهرمان لیگ شد. این تیم در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی داشته و خود را در بین تیم های برتر بانوان قرار داده است. لیگ قهرمانان یک چالش بزرگ برای الکسیا و هم تیمی هایش است.
تکرار این عنوان قطعا او را در بهترین تیم جهان قرار داده است. آنها کسب این قهرمانی را آسان به نظر می‌رسانند، اما در واقعیت اینطور نیست. آنها در طول فصل عملکرد فوق العاده ای داشتند تا دوباره عنوان قهرمانی را کسب کنند و اکنون افراد بیشتری بازی آنها را دنبال می کنند.
تیم مردان بارسلونا باید در این فصل در لیگ اروپا بازی کند. عبور از سد گالاتاسرای ترکیه کار سختی نیست زیرا تفاوت کیفیت دو تیم بسیار زیاد است. با کمی تلاش می توانند این تیم را شکست دهند و به مرحله بعدی بروند.

دمبله نیز یک بازیکن کلیدی است و آداما می تواند برای بارسا در ترکیه بازی کند، با توجه به اینکه ژاوی دیروز او را به طور کامل در ترکیب داشت.
باشگاه باید در استراتژی خود برای تمدید وینگر فرانسوی تجدید نظر کند. هزینه امضای قرارداد با دمبله چقدر است؟ خیلی خوب است که از پیشنهاد اولیه فاصله نگیرید، اما اگر این بازیکن (و به خصوص مدیر برنامه) بخواهد در باشگاه بماند، شاید ارزش تمدید قراردادش را داشته باشد. در زمین مسابقه نشان داد.

سانتی نولا – موندو دپورتیوو

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما