دنباله دار برناردین برنشتاین به طول 137 کیلومتر تبدیل به بزرگترین دنباله دار تاریخ شد دیجیاتو

[ad_1]

دنباله دار برناردینلی-برنشتاین که در سال 2021 شناسایی شد، رسما بزرگترین دنباله دار تاریخ نام گرفت. اندازه بزرگترین دنباله دار قبلی حدود 74 کیلومتر بود، اما اکنون طول این دنباله دار جدید است 137 کیلومتر وقتی می رسد

داده های رکورد دنباله دار برناردینلی-برنشتاین ابتدا در وب سایت arXiv ظاهر شد و اکنون برای انتشار در مجله Astronomy and Astrophysics Letters پذیرفته شده است. این دنباله دار جایگزین دنباله دار Hill-Bop می شود که در سال 1995 کشف شد و طول آن 74 کیلومتر تخمین زده می شود. اما اکنون ستاره دنباله دار برناردینلی-برنشتاین به اندازه است زن و شوهر توضیح داد.

نام این دنباله دار جدید «گری برنشتاینکیهان شناس در دانشگاه پنسیلوانیا وپدرو برناردینیبرگرفته از دانشگاه واشنگتن محققان شواهدی از این دنباله دار را برای اولین بار در یک سال پیدا کردند 2014 آنها دیدند. تصاویر فضایی در سالهای بعد این نقطه کوچک کیهانی را در حال حرکت نشان دادند. اما در آن زمان دنباله دار از ما خیلی دور بود تا بتوانیم طول آن را اندازه گیری کنیم.

رفیق برناردینی-برنشتاین
تصویر دنباله دار برناردین-برنشتاین در سال 2017

دنباله دار برناردینی-برنشتاین وارد منظومه شمسی شد

این دنباله دار ابر را لغو کنید در لبه منظومه شمسی ابری از تکه های بزرگ یخ و سنگ وجود دارد. ابر اورت حدود یک سال نوری از خورشید فاصله دارد، بنابراین حدود 5.5 میلیون سال طول می کشد تا یک چرخش به دور ستاره ما کامل شود.

دنباله دار برناردینی-برنشتاین در حال حاضر در منظومه شمسی به سمت داخل حرکت می کند و 2031 به نزدیک ترین فاصله تا زمین می رسد. با این حال گفته می شود که این دنباله دار از مدار خارج شده است. زحل به ما نزدیک نمی شود

محققان برای اندازه گیری طول یک دنباله دار تشعشعات مایکروویو آنها جرم آن را مطالعه کردند و توانستند اندازه آن را با بازتاب طول موج های نور اندازه گیری کنند. محققان می گویند این روش اندازه گیری قبلاً در این فاصله انجام نشده بود. با این حال، گفته می‌شود که دنباله‌دار برناردینلی-برنشتاین با از دست دادن مقداری از یخ خود در حرکت به سمت خورشید کوچک شده است.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.