آخرین گزارش بازرس کل ایالات متحده نیروگاه های هسته ای ایالات متحده قطعات تقلبی دارند دیجیاتو

[ad_1]

بررسی اخیر دفتر بازرس کل کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای ایالات متحده نشان داد که برخی از اجزای برخی از نیروگاه های هسته ای ایالات متحده تقلبی هستند که می تواند خطرات قابل توجهی را به همراه داشته باشد. در گزارشی از این حادثه آمده است که چنین چیزی می تواند ایمنی و سلامت هسته ای را به خطر بیندازد و عواقب جدی داشته باشد.

در حالی که نگرانی ها در مورد ایمنی و زباله های هسته ای همواره صنعت انرژی هسته ای را تحت الشعاع قرار داده است، این گزارش در بحبوحه تمایل فزاینده مردم به انرژی هسته ای به عنوان یک انرژی پاک منتشر شده است. تحقیقات زمانی آغاز شد که یک مفسر ناشناس ادعا کرد که “اگر نگوییم همه بخش‌ها، اکثر بخش‌های نیروگاه‌های هسته‌ای ایالات متحده اینگونه هستند.” جعلی و گم شده دارد.”

به عنوان بخشی از تحقیقات، بازرس کل بخش هایی از برخی نیروگاه ها را جعلی تشخیص داد. علاوه بر این، در این گزارش آمده است که آژانس انرژی ایالات متحده به صورت تقریبی 100 رویداد این در مورد قطعات تقلبی ثبت شده است.

کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای ایالات متحده هشدار داده است که این قطعات تقلبی ممکن است بدون توجه به سایر نیروگاه های هسته ای گسترش یابد و خطرات و مشکلات پیش رو را افزایش دهد. سازمان بازرسی کل کشور برای انجام بازرسی، قطعاتی را که عمداً شبیه قطعات اصلی بوده و یا مشخصات قطعه اصلی را نداشتند، مورد بازرسی قرار داد.

گزارش بازرسی کل نیروگاه های هسته ای

تا سپتامبر 2021، 55 نیروگاه هسته ای آنها در ایالات متحده فعالیت می کردند، اما دفتر بازرسی کل تنها چهار نیروگاه را بازرسی کرد. اولین قطعه معیوب شناخته شده شفت پمپ آب اضطراری بود که پس از نصب به سرعت آسیب دید.

کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای در گزارش سازمان بازرسی کل کشور، شیوع قطعات تقلبی و تقلبی را به حداقل رسانده است. CRA هیچ سیستمی برای ردیابی قطعات مشکل دار وجود ندارد و در مواقع اضطراری فقط تابلوهای برق می توانند مشکل را به کمیسیون افزایش دهند.

اما فعلا خطرناک نیست وجود ندارد و دفتر اجرایی کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای ایالات متحده ناظر اقدام است. آژانس انرژی ایالات متحده روز گذشته اعلام کرد که 6 میلیارد دلار دیگر را برای تعمیر و نگهداری راکتورهای قدیمی هزینه خواهد کرد. این هزینه در راستای تبدیل 100 درصد انرژی آمریکا به انرژی پاک خواهد بود.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما