دوربین سلفی آیفون 14 پرو با وجود حذف شکاف احتمالاً تغییر اندازه نمی دهد – Zomit

[ad_1]

پنج سال بعد، به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته است حداقل دو آیفون 2022 را از بریدگی کنار بگذارد و به طراحی مدرن‌تر روی بیاورد. اخیراً جزئیات بیشتری در مورد طراحی اولیه آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس توسط: منتشر شده توسط ShrimpApplePro. ShrimpApplePro اولین بار طراحی جدید آیفون را در سپتامبر 2021 (سپتامبر و اکتبر 1400) معرفی کرد.

آیفون‌های اپل در پنج سال گذشته دارای سیستم پیشرفته‌ای برای فناوری Face ID هستند که شامل چندین مؤلفه است. به همین دلیل برخلاف اکثر شرکت های اندرویدی، اپل به استفاده از حفره ها به جای ناچ ها روی نیاورده است و بریدگی ها در بالای صفحه نمایش در جدیدترین آیفون ها دیده می شود.

با گذشت زمان، به نظر می رسد اپل به دنبال یک سوراخ کپسولی شکل برای قرار دادن دوربین سلفی و مادون قرمز، و یک سوراخ دایره ای برای قرار دادن نورافکن است.

شماتیک های منتشر شده در ماه گذشته نشان می دهد که ابعاد سوراخ بالای صفحه نمایش آیفون جدید باید بزرگتر از آن چیزی باشد که فکر می کردیم. طبق گفته ShrimpApplePro، آیفون های جدید باید دارای شکاف صفحه نمایش 5631 میلی متر قطر باشند. این سوراخ تقریباً به اندازه سوراخ دوربین آیفون 13 پرو است.

تصویر غیر رسمی ابعاد دوربین اپل آیفون 14 پرو

مقالات مرتبط:

به این ترتیب به نظر می رسد اپل تنها می تواند لبه های اطراف تجهیزات دوربین و فیس آیدی را حذف کند و از اندازه قطعات کاسته نشود. بدیهی است که سوراخ ها فضای کمتری را نسبت به بریدگی اشغال می کنند، اما نتیجه نهایی احتمالاً جذابیت کمتری نسبت به گلدوزی های غیررسمی موجود دارد.

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا اواخر تابستان چهار مدل آیفون جدید را عرضه کند، دو مدل با نمایشگر ۶.۱ اینچی و دو مدل دیگر با نمایشگر ۶.۷ اینچی. در مدل پرو سری آیفون 14، اپل احتمالا دوربین 48 مگاپیکسلی با بدنه آلیاژ تیتانیوم را ترجیح خواهد داد. همچنین، برآمدگی دوربین در آیفون 14 احتمالا ضخامت کمتری خواهد داشت. طبق برآوردها، اپل تا چند روز دیگر نسل سوم آیفون SE را با مراسمی معرفی خواهد کرد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما