کسب و کار آنلاین و هزینه های توسعه برنامه

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

دنیای امروز دنیای تجارت آنلاین است. با ارائه خدمات مجازی یا حداقل اطلاعات آنلاین در مورد کسب و کار خود، چندین قدم از رقبای خود جلوتر خواهید بود. برای ارائه پشتیبانی برای خدمات یا محصولات؛ اطلاع از محصولات جدید، تخفیف ها و شرایط فروش جدید؛ هماهنگی خدمات حضوری و تبلیغات به صورت آنلاین امکان پذیر است و نشان از کیفیت بالای شما در ارائه خدمات می باشد. این باعث افزایش فروش می شود و کاربران شما از آن استقبال می کنند.

هزینه ساخت اپلیکیشن را محاسبه کنید

هزینه یک وب سایت، برنامه، تبلیغات و سایر مواردی که به کسب و کار شما کمک می کند تا آنلاین شود، به معیارهای مختلفی بستگی دارد و متفاوت است. هزینه ایجاد سایت های تک صفحه ای با سایت های چند صفحه ای متفاوت است. اگر توسعه سایت و اپلیکیشن را به افراد و تیم های برنامه نویسی سفارش دهید، هزینه های بیشتری نسبت به استفاده از سایت های آنلاین حرفه ای متحمل خواهید شد. میزان امکانات سایت و اپلیکیشن، خدمات توسط توسعه دهندگان پس از اتمام پروژه، طراحی و پشتیبانی حرفه ای از دیگر عوامل تعیین کننده هزینه اجرا و ایجاد سایت می باشد.

برای برآورد هزینه ساخت اپلیکیشن، باید نظر خود را با یک متخصص در میان بگذارید تا قیمت گذاری دقیق تری برای سفارش شما انجام شود. در نهایت، هزینه کدنویسی چنین برنامه ای قابل توجه است و احتمالاً برای مشاغل جدید یا کوچک چندان مناسب نیست. خبر خوب این است که همیشه مجبور نیستید برای آنلاین کردن کسب و کارتان هزینه زیادی بپردازید. امروزه برخی از سایت ها ایجاد اپلیکیشن های مختلف، سایت ها و بسیاری از عناصر گرافیکی را آسان می کنند. اپلیکیشن ها و سایت هایی که با سایت های آنلاین ایجاد می شوند تفاوت قابل توجهی با سایت های خصوصی ندارند، اما هزینه بسیار کمتری نسبت به اپلیکیشن ها و سایت های خصوصی دارند.

سایت های آنلاین برای ایجاد برنامه

با استفاده از سایت های آنلاین می توانید وب سایت ها، برنامه ها و عناصر گرافیکی آنلاین ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این سایت ها ثبت نام کنید و از قالب ها و ویژگی های طراحی آنها استفاده کنید. برای ساخت این موارد به هیچ دانش برنامه نویسی یا گرافیکی نیاز نیست. چندین مرحله برای ایجاد برنامه های کاربردی در چنین سایت هایی وجود دارد:

1. طرح و طرح رنگ را انتخاب کنید

2. محتوا و صفحات را وارد کنید

3- پخش برنامه در بازارها یا تبلیغ آن در سایت های مناسب

شما می توانید اپلیکیشن خود را در کمترین زمان و به صرفه ایجاد کنید و در مارکت های معتبر منتشر کنید. این را فراموش نکن “تبلیغ” موثرترین راه برای دیدن استفاده از سازندگان اپلیکیشن و سایت هزینه های جانبی را کاهش می دهد و به شما کمک می کند سرمایه اولیه خود را بیشتر صرف تبلیغات کنید.

برنامه ساز opto

آپتو یکی از اولین اپلیکیشن های ساز آنلاین ایرانی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به تخصص در ساخت اپلیکیشن، اپلیکیشنی مناسب برای کسب و کار خود طراحی کنید. در فرآیند طراحی اپلیکیشن خود، قادر خواهید بود هم از قالب های آماده آپتو استفاده کنید و هم با استفاده از امکانات طراحی ارائه شده در سایت، یک اپلیکیشن منحصر به فرد ایجاد کنید. ماژول های ارائه شده در opto app builder صفحات برنامه شما را ایجاد می کنند. Apto با ارائه بیش از 40 ماژول کاربردی، دسترسی به انواع صفحات فروشگاه، فرم های آنلاین پولی، صفحات اخبار یا محتوا، آلبوم های موسیقی، حساب های کاربری و غیره را فراهم می کند. و به شما امکان می دهد انواع فروشگاه ها و اپلیکیشن های خبری را داشته باشید. ، آموزش و غیره . ساده کردن.

همچنین اگر سایت وردپرس یا فروشگاه ووکامرس دارید، می توانید سایت خود را به اپلیکیشن متصل کرده و با استفاده از Opto یک اپلیکیشن سفارشی برای خود ایجاد کنید. با تکمیل طراحی اپلیکیشن خود، قادر خواهید بود آن را به مارکت های معتبری مانند گوگل پلی و کافه بازار ارائه دهید. علاوه بر نسخه اندروید، می توانید نسخه iOS و وب اپلیکیشن (pwa) را نیز دانلود کنید. بنابراین، ارائه اپلیکیشن به بازارهای مخصوص iOS محدود به شما نخواهد بود.

ارائه طیف وسیعی از خدمات مجازی مانند ایجاد و مدیریت صفحات اجتماعی، ایجاد سایت های تک صفحه ای، تبلیغات گوگل، ایجاد اپلیکیشن های مختلف، ارائه پنل نمایندگی، انتشار اپلیکیشن در ایران و بازارهای غیرایرانی از دیگر خدمات تیم اپتو می باشد.

شما می توانید با تست پنل اپلیکیشن به صورت رایگان به عنوان عضوی از سایت، با خدمات Opto بیشتر آشنا شوید، پس از بررسی ویژگی ها و طراحی های پنل، می توانید از سایت خرید کرده و اپلیکیشن خود را دریافت کنید. اپلیکیشنی که دانلود می کنید متعلق به شماست و می توانید اپلیکیشن keystore که نوعی سند مالکیت است را از پنل دانلود کنید.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما