دوربین Galaxy S22 Ultra در تست های DXOMARK – Zomit امتیاز 131 را کسب کرد

[ad_1]

هنگامی که غول کره ای اخیراً گلکسی اس 22 اولترا را در رویداد گلکسی آنپک سامسونگ معرفی کرد، طرفداران این شرکت تغییر چندانی به جز اضافه شدن یک قلم مشاهده نکردند. به طور خاص، بخش سخت افزاری دوربین S22 Ultra نسبت به S21 Ultra تغییری نکرده است و در عوض سامسونگ روی بهبود نرم افزار دوربین تمرکز کرده است. با توجه به عملکرد ناامید کننده گلکسی اس 21 اولترا و امتیاز کمتر آن نسبت به اس 20 اولترا در تست های DXOMARK سال گذشته، به نظر می رسد که پیشرفت های نرم افزاری سامسونگ به خوبی عمل کرده است و پرچمدار اصلی سامسونگ در سال 2022 به کره جنوبی خواهد رسید.

اگرچه گلکسی اس 22 اولترا با 131 امتیاز در رتبه سیزدهم دوربین گوشی های هوشمند جهانی قرار دارد. اما در مقایسه با مدل قبلی خود که امتیاز 121 را در Exynos S21 Ultra کسب کرد، عملکرد خوبی داشت. البته عملکرد اس 21 اولترا روی نسخه اسنپدراگون چندان بهتر نبود و از امتیاز 123 بالاتر نرفت.

گلکسی اس 22 اولترا برای عکاسی، زوم و ویدئو به ترتیب امتیاز 134، 86 و 114 را کسب کرد که طبق گفته Dexomark در نورسنجی و رنگ های دقیق در شرایط نوری مختلف بسیار خوب هستند. علاوه بر این، S22 Ultra از نظر بزرگنمایی بسیار نزدیک به بهترین عملکرد دارد و فوکوس خودکار و عملکرد جیتر عالی در ویدیو دارد.

امتیاز دوربین S22 Ultra در تست DXOMARK

طبق گفته Dexomark، نقاط ضعفی که باعث شد S22 نتواند امتیاز بالاتر از این را کسب کند، می‌توان آن را عملکرد نه چندان خوب آن در عکاسی با کنتراست بالا و نور کم پس از شاتر توصیف کرد. از دیگر معایب S22 Ultra می توان به عملکرد کلی ضعیف به طور پیش فرض در مقایسه با سایر پرچمداران و عملکرد ضعیف در عکاسی در نور کم و شب در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند اشاره کرد.

گلکسی اس 22 اولترا دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی عریض، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 و 10 برابر امتیاز تست DXOMARK است و همچنان عملکرد بهتری نسبت به آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو دارد. می 11 اولترا و می 10 اولترا شیائومی، پی 40 پرو و ​​پی 50 پرو هواوی و پیکسل 6 پرو از گوگل پایین تر هستند.

البته لازم به ذکر است که برخی از کاربران به تست های DXOMARK اعتقادی ندارند و معتقدند که نمی توان به این نمرات اعتماد کرد. به طور کلی مقایسه های تلفن همراه نسبی است و در این تست ها برخی از ویژگی ها و جزئیات خاص دوربین اغلب نادیده گرفته می شد، مانند عکاسی RAW، حالت های عکاسی دوربرد و قابلیت استفاده از رابط دوربین هر گوشی.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما