دیجی کالا نکاتی را برای زیباسازی خانه در تعطیلات 1401 معرفی می کند – زومیت

[ad_1]

گاهی اوقات با چند تغییر کوچک در دستگاه های موجود، می توانید یک محیط منحصر به فرد و الهام بخش ایجاد کنید که در آن از اقامت و زندگی لذت ببرید. در زیر به برخی تغییرات جزئی در این مورد خواهیم پرداخت. به ما بپیوند.

رنگ آمیزی خانه

دیجی کالا

رنگ آمیزی خانه می تواند کمی تغییر کند. اما رنگ ها می توانند ظاهر اتاق شما را کاملاً تغییر دهند. در خانه تکانی می توانید از معجزه رنگ ها در خانه تکانی نوروزی استفاده کنید و آشپزخانه، اتاق نشیمن و سایر قسمت ها را رنگ آمیزی کنید. بهتر است از رنگ های خنثی برای خانه های معمولی، از رنگ های متنوع برای اتاق ها استفاده کنید تا زندگی روزمره برای شما جذاب تر شود. استفاده از خطوط و راه راه های افقی یا عمودی بر روی دیوار نیز می تواند به این تابلوها تنوع دهد. البته استفاده از رنگ به دیوارها محدود نمی شود، می توانید برای جاهای دیگر مانند کابینت، در و کابینت نیز از رنگ استفاده کنید. این کار فضای شما را زیباتر می کند. استفاده از رنگ های شاد فضا و خانه شما را جذاب تر می کند.

از انواع برچسب دیواری استفاده کنید

اگر مهارت نقاشی ندارید یا نمی خواهید از رنگ دیوارها و کابینت ها و درها استفاده کنید، می توانید از برچسب های دیواری استفاده کنید. می توانید یکی از برچسب های دیواری زیبای درختی را خریداری کرده و در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. معمولا شاخه های درخت روی برچسب دیواری برای قرار دادن عکس عزیزان و اعضای خانواده مناسب است.

لوازم خانگی را عوض کنید

دیجی کالا

می توانید برخی از لوازم خانگی خود را تعویض کنید. شما مجبور نیستید تجهیزات جدید بخرید. همچنین می توانید از وسایل دست دوم کمک بگیرید. به عنوان مثال می توانید مبل یا مبل دست دومی بخرید و با توجه به دکوراسیون منزل خود آن را تزیین یا تزیین کنید. سپس آن را در کنار میز ناهارخوری قرار دهید و صندلی بیشتری ایجاد کنید.

فکر کردن خارج از چارچوب

برای اینکه بتوانید تفاوت ایجاد کنید و تفاوت را احساس کنید، باید خارج از چارچوب فکر کنید. شما می توانید از هر عاملی برای زیباسازی فضای آپارتمان خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از یک ساز موسیقی یا یک آلبوم عکس در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. پخش موسیقی می تواند حال شما را بهتر کند. با نزدیک شدن به عید نوروز می توانید از آن برای پخش آهنگ نوروزی و یا حتی هنگام خانه تکانی و تغییر دکوراسیون استفاده کنید. اغلب گوش دادن به آهنگ های نوروزی یک سنت جدید یا قدیمی از نوع شاد، محلی و بی کلام می تواند فضای شما را زیباتر کند و از عناصر بصری موسیقی برای تزئین خانه شما استفاده کند.

از آینه استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که به شما در زیبایی خانه و آشپزخانه کمک می کند؛ از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنید. برای اتاق های کوچک، به ویژه آنهایی که نور لازم را دریافت نمی کنند. از این استفاده کن. استفاده از آینه بهترین راه برای باز کردن فضا و روشن کردن خانه است.

آینه های دیواری بزرگ نور را در جهات مختلف منعکس می کنند و اجازه می دهند نور طبیعی به هر قسمت از اتاق و فضای شما برسد. همچنین می توانید از آینه استفاده کنید تا فضا را بزرگتر و جذاب تر کنید. بهتر است آینه را درست جلوی پنجره اتاق نصب کنید و ابعاد آن را با توجه به فضایی که دارید انتخاب کنید. استفاده از یک آینه ساده یا آراسته می تواند فضای شما را زیباتر و لذت بخش تر کند.

کمدهای بیشتر

خرید یک کابینت بزرگ ممکن است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد. بنابراین، می توانید جایگزین هایی برای آن پیدا کنید. برای مثال می توانید از یک لباس ارزان قیمت در قسمتی از اتاق استفاده کنید. این به شما در نظم دادن به لباس ها کمک زیادی می کند. به این ترتیب حتی نیازی به خرید کابینت نخواهید داشت.

نصب برنامه ها

برای ایجاد تغییرات بیشتر می توانید از لوازم تزیینی غیر معمول برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک پنجره کرکره ای را روی دیوار نصب کنید و از آن برای قرار دادن کلید، دعوت نامه، کارت و نامه و سایر لوازم جانبی استفاده کنید. وسایلی که برای دکوراسیون استفاده می کنید باید به روشن شدن محیط اطراف شما کمک کنند. برای این کار می توانید چندین آینه در اتاق آویزان کنید تا نور را منعکس کرده و اتاق را روشن تر و بزرگتر نشان دهد.

در خانه احساس راحتی کنید

تمام تغییراتی که در خانه خود ایجاد می کنید باید برای راحتی شما باشد. حتی می توانید برای تعویض مبلمان خود روکش را تعویض کنید تا نگران کثیف شدن آن نباشید. روکش ها به راحتی شسته می شوند و تنوع زیادی به فضای خانه شما می دهند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما