دورتموند زنگ خطر را برای بایرن به صدا درآورد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815300 |
23 اسفند 1400 14:51 |
12,452 بازدید |

4
نظرات

زنبورها بایرن را به چالش می کشند

دورتموند با برد دیروز فاصله با بایرن را به هفت امتیاز رساند که چهارشنبه شب می تواند به 4 امتیاز برسد. رقابت قهرمانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش “ورزش سه”، دورتموند دیروز کار خود را کرد و از اشتباه بایرن نهایت استفاده را کرد. آیا اکنون می توان دورتموند را مدعی جدی تری برای عنوان قهرمانی دانست؟
تنها گلزن مسابقه، ماریوس ولف، در مورد این بازی گفت: “شما نمی توانید همیشه خوب بازی کنید، ما امروز کار خود را انجام دادیم و با دفاعی که قبلاً هرگز بازی نکرده بودیم 1-0 پیروز شدیم. این برد بسیار مهم بود.”

مارکو روزا سرمربی تیم نیز درباره اهمیت این برد گفت: «م.یک بازی مهم خانگی را 1-0 بردیم که نکته بسیار مثبتی است. بعد از یک شروع سخت، کنترل کار را در دست گرفتیم و گل را به ثمر رساندیم. سپس دوره ای داشتیم که می توانستیم و نیاز داشتیم گل دوم را بزنیم. اگر در دقیقه 80 گل دوم را به ثمر نرسانید، همیشه مرحله پایانی بازی وجود دارد که در آن هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

بوروسیا شب گذشته نگذاشت اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد، اما باید پذیرفت که آرمینیا در هجومی نیز بسیار امن است.

امره جان نیز در پایان بازی گفت:“این مسابقه آسانی نبود، بازی مقابل بیله فلد همیشه دشوار است. آنها می جنگند و سعی می کنند با ارسال توپ های بلند شما را گمراه کنند.”

پیشرفت در دورتموند دیده می شود
این هافبک که مجبور به بازی در دفاع به دلیل کمبود مدافعان زیاد است، معتقد است که تیم در ماه های گذشته پیشرفت کرده است: “وقتی اشتباه می کردیم، تسلیم می شدیم و تسلیم می شدیم، اما امروز متفاوت عمل کردیم.” به عنوان یک تیم و جدا از هر چیز دیگری، صرف نظر از شکل بازی، هدف ما این بود که در ایده‌هایی که داشتیم پافشاری کنیم و در نهایت برنده شویم.”

پوست قهرمانی
دورتموند با این سه امتیاز از لغزش بایرن به خوبی استفاده کرد. بایرن روز شنبه مقابل هوفنهایم به تساوی 1-1 رسید. حالا فاصله تا رده اول فقط «هفت امتیاز» است، اگر دورتموند در بازی باقیمانده خود در روز چهارشنبه برابر ماینتس پیروز شود، این فاصله تنها به چهار امتیاز می رسد و لازم به ذکر است که دوئل مستقیم مقابل بایرن همچنان در پیش است. این سوال پیش می‌آید که آیا دورتموند هنوز ممکن است قهرمان شود؟

“تنها در آن زمان بود که توجه ما را جلب کرد. ما باید در بوندسلیگا به حرکت رو به جلو ادامه دهیم، شما هرگز نمی دانید آینده چه خواهد داشت. تمرکز ما باید روی خودمان باشد نه روی بازی های بایرن. شما باید به رویاپردازی ادامه دهید و چرا برنده نمی شوید؟

دورتموند فقط از بوندسلیگا جلوتر است، در حالی که باواریایی ها در هر دو طرف بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند. همچنین با بازگشت ارلینگ هالند و جیووانی رینا از مصدومیت، دورتموند هرگز نمی تواند از رقابت قهرمانی دور بماند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما