دیجی کالا – ساخت لباس بهار از زومیت

[ad_1]

بسیار مهم است که اشتباهاتی را که بسیاری از افراد در مورد لباس های بهاری مرتکب می شوند انجام ندهید. با فرا رسیدن فصل بهار خیلی ها فکر می کنند می توانند لباس های پاییزی خود را در این فصل بپوشند. این کار نه تنها باعث می شود در بهار احساس گرما کنید، بلکه باعث می شود استایل شما در این فصل مناسب نباشد. در اینجا موارد ضروری برای کمد لباس مردانه در فصل بهار آورده شده است.


  1. ژاکت سبک بهاری

    دیجی کالا

صرف نظر از اینکه شلوارهای کتان، کتان یا پشمی را ترجیح می دهید، باید بدانید که پوشیدن این شلوارها نه تنها به شما کمک می کند تا در فصل بهار استایل جذابی داشته باشید، بلکه در این فصل شما را خنک نگه می دارد. بنابراین فراموش نکنید که کت و شلوارهای بهاری را برای کمد لباس خود در نظر بگیرید. همچنین اگر به عکس پروفایل نوروزی نیاز دارید، پوشیدن این کت و شلوار به شما کمک می کند استایل خاصی در عکس پروفایل نوروزی خود داشته باشید. همچنین می توانید از عکس خود برای موارد زیر استفاده کنید: عکس ویژه نوروز استفاده کنید و یک تصویر عاشقانه برای پروفایل خود ایجاد کنید.


  1. پیراهن یقه گرد

یک تی شرت ساده و کلاسیک یکی از مهم ترین کمد لباس های مردانه برای فصل بهار است. اما مهم است که یک تی شرت نخی با یقه گرد انتخاب کنید. در این صورت می توانید آن را به تنهایی یا زیر پیراهن های معمولی در روزهای سردتر بپوشید. سفید و خاکستری همیشه خوب به نظر می رسند، به خصوص اگر آنها را با شلوار جین بپوشید.


  1. کفش چرم قهوه ای

کفش های چرمی برهنه کلاسیک قطعه ای است که اغلب از آن استفاده می کنید، زیرا می توانید آنها را با کت و شلوار و همچنین شلوار جین بپوشید. البته لزوماً لازم نیست این کفش ها را از بهترین برند و با بالاترین قیمت خریداری کنید. اما اگر کفشی با کیفیت بخرید باعث می شود تا سال ها از کفش خود استفاده کنید.


  1. ژاکت لباس کار

در مورد لباس های مردانه نمی توان از لباس های تجاری چشم پوشی کرد. در حالی که اکثر مردان می توانند کت و شلوارهای تجاری تمام قد بپوشند، کت و شلوارهای تجاری به شکل یک ژاکت چند جیب ممکن است کاربردی تر باشند. اگر تصمیم دارید ارزان شوید و پهنای باند کم را در معرض خطر قرار دهید، فقط خودتان را گول می‌زنید.


  1. پیراهن آبی

    دیجی کالا

وقتی صحبت از دنیای پیراهن به میان می آید، یکی از پیراهن هایی که در این مورد قهرمان بلامنازع به حساب می آید، پیراهن سفید کلاسیک است. کمد شما احتمالا پر از پیراهن های سفید است. اما پیراهن آبی بسیار قوی تر از پیراهن سفید است. در حالی که می توانید این پیراهن را با ژاکت بپوشید، مزیت آن این است که پیراهن آبی نیز گزینه خوبی برای ظاهر غیر رسمی است و می توانید آن را با شلوار جین و کتان نیز ست کنید.


  1. شلوار جین

شلوار جین یکی از وسایلی است که همیشه در کمد لباس مردانه وجود دارد. این مورد در فصل بهار اهمیت ویژه ای دارد زیرا می توان آن را با لباس های مختلف ترکیب کرد. برای فصل بهار بهتر است شلوار جین سرمه ای بدون زیپ را در نظر بگیرید تا استایل شیک و جذاب تری داشته باشید. بنابراین مهم نیست که چه مدل لباسی را برای سال ۱۴۰۱ انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که شلوار جین تقریبا برای هر مدلی مناسب است و می توانید برای هر مدلی از آن استفاده کنید. لباس های نوروزی همچنین استفاده کنید.


  1. صندلی های بزرگ

متاسفانه توجه کافی به صندل در استایل مردانه نمی شود. با این حال، پوشیدن صندل می تواند از تعریق پاهای شما در بهار و تابستان جلوگیری کند. یک صندلی برای بهار با کفی سفت و رویه جیر نرم انتخاب کنید. اما حتما قبل از پوشیدن صندل، ناخن های پا را کوتاه کنید. همچنین برای انتخاب رنگ و مدل صندل مردانه می توانید این مقاله را بخوانید.


  1. ژاکت ساده

هر مردی باید یک ژاکت ساده در کمد لباس خود داشته باشد. اگرچه می توانید آن را زیر کت و شلوار بپوشید، اما می توانید آن را با شلوار جین و ژاکت بهاره نیز ترکیب کنید. رنگ های خاکستری روشن یا زرشکی تقریبا برای هر سبکی مناسب هستند، اما اگر می خواهید ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید، می توانید ژاکت های صورتی، زرد یا آبی را انتخاب کنید.


  1. ورق های سفید تمیز

ورق های سفید تنها قطعه ای هستند که تقریباً در هر سبکی قابل استفاده هستند. می توانید این کفش ها را با لباس هایی با رنگ های روشن یا لوگوهای بزرگ امتحان کنید. باعث می شود احساس امنیت کنید و از طرفی در نظر دیگران جذاب به نظر برسید.


  1. تی شرت

پوشیدن پیراهن طرح دار در فصل زمستان می تواند به راحتی اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، اما پوشیدن آن در فصل بهار می تواند تاثیر معکوس داشته باشد. نکته مهمی که برای این پیراهن باید به آن توجه کرد این است که آستین ها کوتاه، برش ها گشاد اما بلند نیستند و از طرفی طرح های روی پیراهن طرح ساده ای دارند.

به هر حال، نحوه لباس پوشیدن شما کاملاً به سلیقه و احساس آزادی شما بستگی دارد. با این حال، برخی از محصولات برای هر سلیقه و ترجیحی ضروری هستند. اگر می‌خواهید لباس‌هایی را داشته باشید که برای ماه‌های بهاری باید در کمدتان باشد، محصولاتی را که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، بررسی کنید، در غیر این صورت هر چه سریع‌تر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. وجود این وسایل ضروری در کمد به شما کمک می کند تا انواع سبک های جذاب را ایجاد کنید.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما