دی یونگ: شکست در لیگ اروپا یک فاجعه نیست – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814497 |
18 مارس 1400, 16:13 |
5,946 بازدید |

6
نظرات

ما می خواهیم قهرمان باشیم اما

ستاره هلندی بارسا معتقد است که قهرمانی در لیگ اروپا به آن سادگی که او تصور می کرد نیست.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا فردا در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در نوکمپ میزبان گالاتاسرای است. آبی اناری ها در دور قبل ناپولی را حذف کردند و حالا در مرحله پیروزی قرار دارند. بارسا که توسط ژاوی تبدیل شده است، شانس اول صعود به مرحله یک چهارم نهایی را دارد.

فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“گالاتاسرای تیم خوبی است، اما البته ما شانس بیشتری برای پیشرفت داریم. خوشحالم که اکنون در مسیر پیروزی قرار داریم و امیدوارم این ثبات ادامه داشته باشد. داشتن سه یا چهار مربی در مدت زمان محدود کار خوبی نیست. نشانه خوبی برای هر باشگاهی است. من در سه سال گذشته با همه مربیانم رابطه خوبی داشته ام.”

دی یونگ ادامه داد“بارسا یکی از بزرگترین تیم های جهان است و من هرگز از پیوستن به این باشگاه پشیمان نخواهم شد. پیوستن به بارسا همیشه خوب است. شما باید خوب بازی کنید و در بارسا پیروز شوید و این لذت بخش است.”

ژاوی:” ما با او فیلم های مختلف فوتبال را تماشا می کنیم و او همیشه به من توصیه های خوبی می کند. کجای زمین باشم و چگونه بازی کنم و…..

لیگ اروپا:“ما قطعا مشتاقانه منتظر این جام هستیم. ما می خواهیم قهرمان شویم و من معتقدم که این یک تورنمنت خوب است. اگرچه بارسا همیشه هدفش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است، اما اکنون که در لیگ اروپا هستیم، می خواهیم این جام را ببریم. البته اگر در نهایت قهرمان نشویم، فاجعه نمی‌شود.» اینجا تیم‌های بزرگ و قدرتمندی هستند و بردن آن آسان نیست.

شرایط هافبک بارسا و آینده:“من در بارسا راحت هستم و دوست دارم سال های زیادی اینجا بازی کنم. من اینجا واقعا احساس راحتی می کنم. ما بازیکنان جوان باکیفیتی مانند بابا، نرد و نیکو در خط میانی داریم و هر چه رقابت بالاتر باشد، برای تیم بهتر است.”

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما