رئال مادرید خودخواه است، لو می گوید او 7 گل به برزیل زد – ورزش سوم

[ad_1]

کد خبر: 1813618 |
13 شهریور 1400 شهریور 15:25 |
1,225 بازدید |

0
نظرات

سامی خدیرا:

ستاره آلمانی سابق رئال مادرید درباره کریستیانو رونالدو و پیروزی تاریخی که آلمان 1-7 برزیل را شکست داد صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سامی خدیرا ستاره سابق آلمان و یوونتوس پس از جام جهانی 2010 به همراه مسعود اوزیل راهی رئال مادرید شد. او تا سال 2015 در مادرید بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال 20174 شد. او همچنین 6 فصل برای یوونتوس بازی کرد و سپس به هرتابرلین پیوست.

خدیرا از سال 2009 تا 2018 در تیم ملی آلمان حضور داشت و با این تیم قهرمان جام جهانی برزیل شد. بدون شک برد ژرمن ها که در نیمه نهایی 1-7 برزیل میزبان را شکست دادند، در تاریخ ماندگار شد.

خدیرا خاطره جالبی هم از آن بازی دارد: در پایان نیمه اول به رختکن رفتیم و 0-5 پیروز شدیم. یواخیم لو، سرمربی منچستریونایتد در بین دو نیمه به ما گفت که اگر بازیکنی را ببینم که به بازیکنان برزیلی لوس یا توهین می کند، بلافاصله آنها را تعویض می کنم و او در فینال بازی نمی کند. باید به برزیل، هواداران حاضر در ورزشگاه و تماشاگران تلویزیون احترام بگذاریم و بازی را تا دقیقه 90 جدی بگیریم. لو اصرار داشت که گل های بیشتری برای برزیل بزنیم.

خدیرا در رئال و یوونتوس همبازی کریستیانو رونالدو بود. او در مورد فوق ستاره پرتغالی گفت:“من برای اولین بار رونالدو را در رئال ملاقات کردم. او هنوز یک سوپراستار جوان و ناامن است که سعی می کند هویت و شخصیت خود را پیدا کند. او همچنین خودخواه بود، اما از نوع مثبتی بود. برای رونالدو مهم نبود که این مسابقه یک مسابقه باشد یا خیر. تمرین یا یک تمرین جدی، زیرا همیشه او می خواست به هر حال برنده شود.

در یوونتوس، رونالدو باتجربه‌تر و بالغ‌تری را دیدم که از هم تیمی‌هایش در داخل و خارج از زمین کمک می‌خواست. او در یوونتوس به یک رهبر واقعی تبدیل شده بود. در واقع من با دو رونالدو متفاوت همبازی بودم. حقیقت این است که وقتی رونالدو، مسی و نیمار را در تیم خود دارید، نمی توانید در دفاع به آنها تکیه کنید. این فوق ستاره ها همیشه در طول بازی به استراحت نیاز دارند و کمکی به دفاع نمی کنند. مربیان نیز بر اساس آنها تاکتیک های تیمی را طراحی می کنند.»

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما