به گزارش عملکرد سال 2021 صرافی رمزارز نوبیتکس نگاهی بیندازید

[ad_1]

Nobitex گزارش 2021 این صرافی رمزارز را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، دوج کوین 17 درصد از دارایی های ارزهای دیجیتال این کاربران صرافی را به خود اختصاص داده است. استان تهران نیز با اختلاف قابل توجهی بیشترین حضور را در بازار رمزارز دارد. با این حال، این در دسترس بودن بیشتر در دست مردان است و زنان تنها 16 درصد از این در دسترس بودن را دارند.

گزارش مبادلات ارز دیجیتال 2021 نوبیتکس مخاطبان این گزارش اطلاعات و آماری از گرایش کاربران نوبیتکس به انواع ارزهای دیجیتال، تعداد تراکنش ها، میزان دارایی ها بر اساس سن و جنسیت کاربران رمزنگاری، تعداد سرمایه گذاران در استان های مختلف است.

دوج کوین سرمایه گذاران ایرانی را جذب می کند

بر اساس گزارش مبادله رمزارز نوبیتکس به نظر می رسد علاقه بیشتری به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف از جمله Dojcoin، Bitcoin، Cardano و Atrium نسبت به هر ارز دیجیتال دیگری وجود دارد.

این علاقه به حدی است که دوج کوین مالک 17 درصد از دارایی‌های ارزهای دیجیتال این کاربران صرافی است. در مرحله بعد، بیت کوین و اتریوم با هر کدام حدود 14 درصد، کاردانو 11 درصد، شیبا 10 درصد و تترا 7 درصد بیشترین سهم از دارایی های کاربران را دارند. نوبیتکس به آنها اختصاص یافته است.

درصد کاربرانی که هر کدام را دارند، مطابق دو نمودار زیر ارز رمزنگاری شده همچنین پرتفوی سرمایه گذاری ایران را نشان می دهد، این علاقه را می توان با وضوح بیشتری درک کرد.

اما یکی از نکات جالب و مهم در آماری که منتشر کرد نوبیتکس میزان علاقه نر و ماده به گونه ارزهای دیجیتال کارگردان است. جالب است بدانید که عموماً خانم ها بیشتر به سرمایه گذاری در اتریوم و آقایان بیشتر علاقه مند به سرمایه گذاری در دوج کوین هستند.

جالب است بدانید که 17 درصد از سبد مردان DodgeQueen را 14 درصد بیت کوین و 13 درصد اتریوم تشکیل می دهد، اما سبد زنان شامل 18 درصد اتریوم، 17 درصد بیت کوین و 15 درصد DojoQueen است که نشان می دهد زنان در معرض خطر کمتری از میم هایی مانند دوج هستند. .

البته تنها 16 درصد از سرمایه گذاران طبق همین نمودار نویتکس زنان و 84 درصد مرد هستند. از نظر دارایی، 85 درصد از دارایی ها در اختیار مردان و 15 درصد متعلق به زنان است. نمودار زیر نمونه کارهای مردانه و زنانه را به صورت جداگانه نشان می دهد.

تقریبا نیمی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال در ایران بین 31 تا 40 سال سن دارند

آمارها نشان می دهد که 44 درصد از افرادی که در Nobitex وارد دنیای کریپتو می شوند بین 31 تا 40 سال سن دارند.

19 درصد از کاربران Nobitex در رده سنی 42 تا 50 سال، 17 درصد 25 تا 30 سال، 14 درصد 18 تا 24 سال، 5 درصد 51 تا 60 سال، 1 درصد 61 تا 70 سال بین 71 تا 80 سال هستند. کمی بیش از صفر درصد

این در حالی است که شاخص ثروت کاربران 71 تا 80 ساله (در جدول زیر) سه برابر میانگین کل کاربران است. این به این دلیل است که کاربران در این سن کمتر احتمال دارد دارایی های خود را به کیف پول شخصی منتقل کنند و اغلب دارایی های خود را در کیف پول صرافی نگهداری می کنند.

از نظر میانگین سنی نیز این گزارش میانگین سنی کاربران را نشان می دهد. نوبیتکس34.8 سال بر اساس جنسیت، این آمار نشان می دهد که میانگین سنی مردان 34.6 سال و میانگین سنی زنان 35.9 سال است.

بیت کوین و اتریوم در بین بزرگسالان محبوب هستند و برای جوانان Dojkos جذاب هستند

طبق گزارش 2021 نوبیتکس می توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاران ایرانی مسن تر تمایل کمتری به ارزهای دیجیتال پرخطر مانند memcoin دارند. در گروه‌های سنی جوان‌تر، دوج کوین بیشترین سهم را در سبد ارزهای دیجیتال کاربران Nobitex دارد، در حالی که بیت‌کوین و اتریوم بیشترین سهم را در سبد پول رمزنگاری در گروه‌های سنی بالاتر دارند.

این روند به حدی است که 17 درصد از دارایی ها به دوج کوین و 13 درصد به بیت کوین در بین افراد 18 تا 24 ساله اختصاص دارد، اما در بین افراد 71 تا 80 ساله، 26 درصد از سبد کاربران بیت کوین و 6. % Dojcoin است.

تهران پیشتاز بازار ارزهای دیجیتال است

28 درصد از فعالان ارزهای دیجیتال نوبیتکس با 9.6 درصد در رتبه دوم استان تهران و خراسان رضوی قرار دارد. آذربایجان شرقی و اصفهان با 7 درصد بیشترین تعداد کاربر را در بین استان ها دارند. استان های ایلام، سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویراحمد با کمترین تعداد کاربر نوبیتکسدر انتهای لیست استان ها قرار دارد.

کل دارایی های جاری نوبیتکس حدود یک سوم از کل دارایی های موجود در کیف پول کاربران را نشان می دهد نوبیتکس در اختیار سرمایه گذاران تهرانی است و همانطور که انتظار می رفت، فعالان این استان بیشترین تاثیر را در معاملات ارز دیجیتال ایران دارند.

کاربران استان های خراسان رضوی با 9.9 درصد و اصفهان با 6.6 درصد، کشورهایی هستند که پس از تهران بیشترین دارایی ارزهای دیجیتال را دارند. البته نقشه فرکانس زیر نیز علاقه هر منطقه از کشور را به انواع ارزهای دیجیتال نشان داده است.

نمودار زیر تعداد تراکنش های انجام شده در Nobitex را به تفکیک استان نشان می دهد. این نمودار مطابق با آمارهای قبلی است که نشان دهنده حضور بیشتر تهرانی‌ها در این بازار در استان‌های مختلف است و ساکنان استان تهران بیشترین معاملات را داشته‌اند. استان های خراسان رضوی
آذربایجان شرقی و اصفهان در رتبه های بعدی قرار دارند.

نوبیتکس در سال 2021 معامله می شود

154 میلیون و 444 هزار و 718 سفارش در سال 2021 پردازش شده است نوبیتکس ثبت شده است. در این مدت 13 میلیون و 575 هزار و 653 ریال سپرده، 4 میلیون و 568 هزار و 940 سپرده رمزارزی و 13 میلیون و 174 هزار و 298 برداشت رمزارزی و ریالی انجام شده است.

تعداد سفارش های ثبت شده نوبیتکس در سال 2021، با رشد 1900 درصدی مواجه شد که نشانگر افزایش علاقه ایرانیان به بازار ارزهای دیجیتال بود. در سال گذشته به طور میانگین روزانه 392 هزار تراکنش موفق در بازارهای ریال و تتری انجام شد نوبیتکس کامل.

DojoQueen بیشترین تراکنش های Nobitex را در هر دو بازار ریال و تتری دارد، اما سهم تراکنش های DojoCoin در بازار ریال بیشتر است.

با 9 و 8 درصد سهام در بازار ریال، پس از شیبا و ترون دوج کوین در رتبه دوم قرار گرفت و بیت کوین و اتریوم با سهم 9 درصدی پس از دوج، بیشترین تعداد تراکنش را در بازارهای تتری داشتند. نمودار زیر این تمایز را نشان می دهد.

نکته جالب دیگر وجود سرمایه گذاران بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال است. نوبیتکسبرای فروش با حجم بالا اغلب به جای ریال از رمز تتر استفاده کنید. در بازارهای ریالی، کاربران معمولاً سفارشات خود را با حجم کمتری نسبت به بازارهای تتری ارسال می کنند.

در آخرین ساعت شب بازار را بررسی کنید

نکته جالب دیگر گزارش نوبیتکس این یک نمودار است که زمان بازدید کاربران از وب سایت Nobitex را در 24 ساعت نشان می دهد.

این آمار نشان می دهد که بسیاری از کاربران ظهر و برخی دیگر بین ساعت 22 تا یک بامداد بازار را چک می کنند. از طرفی کمترین بازدید از این سایت بین ساعت 3 تا 7 صبح بوده است.

با این حال، کاربرانی که در ساعات مختلف روز معامله می کنند نوبیتکس شما 64٪ را از طریق برنامه بررسی کردید. نوبیتکس و 36% در محل است. تحلیل و بررسی نوبیتکس تعداد بازدید از سایت و برنامه در ابتدای سال 2021 نوبیتکس تا حدودی برابر بود، اما با توسعه اپلیکیشن تا پایان سال نوبیتکس، بهبود رابط کاربری و اضافه شدن ویژگی های جدید طرفداران برنامه را بیش از پیش افزایش داده است. جدول زیر این تعداد تغییر مسیر را بر اساس ماه سال نشان می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته در Nobitex

اردیبهشت اوج کار مرکز تماس است نوبیتکس این باعث افزایش زمان انتظار برای پاسخ اپراتور شد. کار پیک مرکز تلفن نوبیتکس مربوط به دوم اردیبهشت است که امروز به 3400 تماس پاسخ داده شده است که سه برابر میانگین کل است.

اما طبق یک گزارش نوبیتکس پشتیبانی آن به صورت 24 ساعته فعال است و چت آنلاین و نیازهای مشتریان از ساعت 10:00 الی 12:00 پاسخ داده می شود.

نگاهی به آینده بازار ارزهای دیجیتال بیندازید

به طور کلی هم در دنیا و هم در ایران شاهد روندی سریع و رو به رشد چه از نظر تعداد کاربران جدید ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، چه میزان تراکنش ها و چه از نظر حجم سرمایه بوده ایم. گزارش سالانه Nobitex می تواند تحلیلی از روحیه و نگرش کاربران ایرانی و همچنین چشم اندازی از آینده برای فعالان بازار ارائه دهد.

متن کامل گزارش سال ارز دیجیتال Nobitex را از اینجا دانلود کنید.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما