رئال چیزی برای از دست دادن به پاری سن ژرمن ندارد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814326 |
17 مارس 1400 ساعت 13:11 |
39 بازدید |

0
نظرات

رئال مادرید در تلاش است تا شکست خود در پارک دو پرنس مقابل پاری سن ژرمن را جبران کند و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید سه هفته پیش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا میزبان پی اس جی بود که با شکست مقابل این تیم با تک گل مغلوب کیلیان امباپه شد.
شاگردان کارلو آنچلوتی اکنون قصد دارند تمام تلاش خود را برای جبران شکست مقابل پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو و صعود به مرحله یک چهارم نهایی انجام دهند.
در اینجا پنج نکته کلیدی برای رئال مادرید برای شکست PSG وجود دارد.

شک به حضور کروس در زمین
تونی کروس از روز دوشنبه کار با توپ را آغاز کرد اما همچنان از تمرینات گروهی خارج بود. او قرار است در آخرین تمرین قبل از بازی روز سه شنبه در امتحان نهایی شرکت کند. این تمرین برای ترکیب آنچلوتی بسیار مهم است.
رئال بدون این بازیکن آلمانی می توانست انسجام خود را از دست بدهد، این بازیکن همیشه در ترکیب اصلی بوده و در زمینه نگه داشتن و ارسال توپ برای همه هم تیمی ها زوج فوق العاده ای است.
غیبت احتمالی هافبک سابق بایرن و غیبت کاسمیرو (تعلیق) آنچلوتی را مجبور به ایجاد تغییراتی در خط هافبک خواهد کرد. کاماویگا و فده والورده مقابل رئال سوسیداد عملکرد خوبی داشتند و احتمالاً هر دو از همان ابتدا در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.
با این حال، اگر غیبت کروس قطعی شود، به احتمال زیاد لوکا مودریچ مسئول زمینه سازی برای حملات رئال است.

ناچو یا مارسلو
آنچلوتی تصمیم گرفته است که پست دفاع چپ دیوید آلابا را تغییر ندهد. سرمربی ایتالیایی این موضوع را به خوبی نشان داد و معتقد است مدافع اتریشی نیز از این پست می تواند به بازی کمک کند.
با این حال، یکی دیگر از غایب مهم رئال مادرید فرلان ماندی است که احتمالا ناچو یا مارسلو جایگزین او می شود. ناچو به احتمال زیاد برای دفاع انتخاب خواهد شد، اما حضور کاپیتان اول رئال در زمین دور از انتظار نیست. این یک تصمیم بسیار مهم برای آنچلوتی است زیرا این دو ویژگی های بسیار متفاوتی دارند.

بال سمت راست
این یک شک بزرگ دیگر برای رئال مادرید است. کارلتو دو گزینه دارد از جمله مارکو آسنسیو و رودریگو. در حالی که آسنسیو رکورد گلزنی خوبی در این فصل دارد، نباید احتمال حضور بازیکن سابق سانتوس در زمین را به طور کامل رد کرد زیرا او توانایی دریبلینگ بیشتری دارد و می تواند در شکستن خط دفاعی PSG موثرتر باشد.
از طرف دیگر آسنسیو تهدیدی جدی در خط حمله است و بازیکنی که رئال به خوبی با کاماویگا و مودریچ برای پیروزی مقابل رئال سوسیداد از آن استفاده کرد.
ناگفته نماند که دو موقعیت دیگر رئال در خط حمله بدون شک متعلق به بازیکنان درخشان است: بنزما با آزادی حرکت در نوک حمله و وینیسیوس جونیور در جناح چپ.

پرسینگ از خط حمله
ایده آنچلوتی برای تیم این است که در بازی چهارشنبه شب در برنابئو به پرس از خط حمله ادامه دهد. این ایده در آخرین دیدارهای رئال مورد استفاده قرار گرفت و در نیمه اول بازی مقابل سوسیداد نیز به خوبی اعمال شد. آنها در این دیدار با پرس از خط حمله موفق شدند توپ های خوبی را به دست بیاورند و برای خود موقعیت گل ایجاد کنند.
امباپه منطقاً ریسک می کند زیرا بازیکنی سریع است و سعی می کند به شکاف های ایجاد شده وارد شود و سایر بازیکنان درخشان تیم مانند نیمار و لیونل مسی نیز می توانند از این موقعیت سود ببرند. در این زمینه مدافعان رئال به خصوص میلیائو نقش بسیار مهمی دارند.

جو هیجان انگیز در برنابئو
یکی دیگر از عواملی که نباید از آن غافل شد، جوی است که هواداران رئال می توانند در برنابئو ایجاد کنند. پاری سن ژرمن در این بازی از فرصت استفاده کرد و نوبت به هواداران رئال رسید که در هفته های اخیر متهم به عدم اشتیاق کافی در لیگ شده اند.
این دیدار مقابل پاری سن ژرمن بسیار مهم است و در واقع بازی ساده ای برای صعود از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعد نیست.
این دیدار در اصل تقابل دو باشگاه درجه یک است و رئال مادرید می داند که هواداران می توانند تاثیر زیادی در بازگشت این دیدار داشته باشند که برای بهبود شرایط کلی این باشگاه بسیار مهم است.
منبع: برند

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما