رویداد بعدی اپل در 8 مارس خواهد بود. امکان معرفی آیفون SE 3 | دیجیاتو

[ad_1]

پس از شایعات، سرانجام اپل دعوت نامه ای برای رویداد بعدی خود به نام “عملکرد زیرچشمی” در تاریخ 8 مارس ساعت 21:30 تهران به موقع اطلاع رسانی شد.

مدت زیادی است که منابع مختلف درباره برگزاری مراسم اپل در این تاریخ صحبت می کنند و حالا کوپرتینویی ها با دعوت نامه ای این شایعات را تایید کرده اند. سه شنبه هفته آینده اپل مراسمی را برای رونمایی از آخرین دستاوردهای خود برگزار خواهد کرد. بد نیست بدانید که دیروز خیلی ها برای پخش زنده منتظر این دعوت بودند.

محصولات احتمالی رویداد اپل

اگرچه اپل در دعوت نامه خود به دستگاه های حاضر در این رویداد اشاره ای نکرده و تنها از اپل پارک استریم کرده و در وب سایت رسمی خود این رویداد را به صورت آنلاین تماشا کرده است، اما تا به امروز شایعات زیادی در مورد محصولات این رویداد منتشر شده است.

اگر شایعات صحت داشته باشند، این باید باشد آیفون SE 3iPad Air جدید و حداقل یک مک جدید با تراشه سیلیکون اپل، مک بوک پرو 13 اینچی یا مک مینی جدید. البته، این احتمال نیز وجود دارد که کوپرتینویی ها دو مک را معرفی کنند.

نسل سوم آیفون SE یا آیفون SE 2022 احتمالاً طراحی مشابهی با نسل قبلی خواهد داشت. یک گوشی جمع و جور با صفحه نمایش LCD 4.7 اینچی حاشیه های زیاد در اطراف و البته دکمه Home با Touch ID در پایین پنل.

اما همه چیز در چشم نیست و احتمالا شاهد بهبود قابل توجهی در عملکرد این گوشی هوشمند خواهیم بود. شایعاتی برای استفاده تراشه A15 با مودم 5G آنها اشاره می کنند که آیفون SE جدید ارزان ترین تلفن 5G اپل خواهد بود. حتی شایعاتی مبنی بر 300 دلار قیمت پایه این دستگاه به گوش می رسد که می تواند سازندگان گوشی های اندرویدی را به شدت به چالش بکشد.

محصول دیگری که در این رویداد انتظار می رود احتمالاً طراحی مشابه نسل فعلی خود خواهد داشت و ما فقط شاهد بهبودهای سخت افزاری مانند یک تراشه سریعتر و یک مودم 5G بهتر خواهیم بود.

در نهایت، احتمالاً از یک مک مینی یا مک بوک پرو 13 اینچی مجهز به M1 Pro یا M1 Max. تراشه M2 اعلام خواهد شد. طبق شایعات، مک بوک پرو جدید از نظر طراحی تفاوتی با نسل فعلی خود ندارد و تنها با تراشه جدیدی عرضه می شود تا به کاربران قدرت بیشتری بدهد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما