والنسیا 1-4 بارسا; نقطه قوت تیم ژاوی در مستایا :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811722 |
01 شهریور 1400 شهریور 20:41 |
15,922 بازدید |

32
نظرات

بارسلونا با نمایشی فوق العاده موفق شد 4-1 والنسیا را شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لالیگا در مستایا میزبان والنسیا بود که به برتری 4-1 ژاوی هرناندز منجر شد.

بارسلونا شروع نسبتاً بهتری داشت و حمله دقیقه 23 این تیم اولین گل خود را به ارمغان آورد. پاس خوب جوردی آلبا اوبامیانگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن یک بر صفر به ثمر رسید.

پس از گل اول، حملات بارسلونا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 32 موفق شد اختلاف را به دو گل برساند. همکاری فوق العاده بازیکنان بارسا پاس عثمان دمبله را به فرانکی دیونگ رساند و ستاره هلندی دروازه تقریبا خالی والنسیا را 2-0 به ارمغان آورد.

طوفان بارسلونا ادامه داشت و این تیم موفق شد در دقیقه 38 گل سوم را مقابل والنسیا به ثمر برساند. ارسال یک گاو به تیرک دروازه با ضربه تمام کننده اوبامیانگ همراه بود تا بارسا علاوه بر دبل، 3-0 پیش بیفتد.

دقایقی بعد والنسیا توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما با بررسی صحنه مشخص شد که اوت باید به نفع بارسا اعلام شود تا گل به ثمر برسد و بازی با نتیجه 3- به پایان رسید. 0. در پایان نیمه اول

نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و والنسیا در دقیقه 52 موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. پاس برایان گیل با ضربه سر کارلوس سولر 3-1 شد.

بارسلونا در دقیقه 63 چهارمین گل خود را مقابل والنسیا به ثمر رساند. شوت فوق العاده پدر گونزالس از روی یک کرنر وارد دروازه والنسیا شد و بارسا نتیجه فوق العاده 4-1 را به ثمر رساند.

والنسیا می توانست در دقیقه 79 یکی از گل های هوگو دورو را جبران کند اما ضربه این بازیکن درست از مقابل دروازه بارسا به بیرون رفت.

هر دو تیم پس از حملات با نتیجه 4-1 به سود شاگردان ژاوی هرناندز بازی را با یک نتیجه به پایان نرساندند و بارسا با هدایت مربیان جوان خود نمایش جالب دیگری از خود به نمایش گذاشت.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما