ریپورت اینستاگرام را اصلاح کنید و در چند مرحله ساده از شر آن خلاص شوید | دیجیاتو

[ad_1]

غیرفعال کردن یا کاهش دسترسی به صفحه اینستاگرام می تواند به دلایل مختلفی از جمله دریافت گزارش از سایر کاربران رخ دهد. اگرچه این برای حساب های شخصی ضروری نیست، اما تهدیدی جدی برای صفحات عمومی از جمله مشاغل است و می تواند به طور جدی به عملیات آنها آسیب برساند. خوشبختانه راه هایی برای رفع مشکل وجود دارد اصلاح ریپورت اینستاگرام شرایطی وجود دارد که در زیر بررسی خواهیم کرد.



چرا اکانت اینستاگرام غیرفعال یا ریپورت می شود؟

قوانین داخلی اینستاگرام به همراه سایر هنجارهای اجتماعی و شرایط استفاده از این شبکه اجتماعی، باید توسط حساب های کاربری موجود در آن رعایت شود. اکانت های اینستاگرام در صورت نقض این شرایط مسدود سطوح دسترسی را کاهش یا کاهش می دهد. این ممکن است در نتیجه دریافت شکایات از سایر کاربران رخ دهد و اگر اینستاگرام صحت گزارش ها را تأیید کرده باشد، این امکان وجود دارد که هیچ شانسی برای بازیابی حساب وجود نداشته باشد.

نحوه رفع ریپورت اینستاگرام

روش های ساده و ساده ای مانند درخواست کامنت انگلیسی یا تغییر ایمیل و شماره تلفن همراه اغلب برای رفع شکایت اینستاگرام استفاده می شود. با این حال موثرترین راه انجام این کار این است با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید کارگردان است. شما می توانید در گزارش خود نشان دهید که گزارش ها صحیح نیستند یا اینکه خطا به صورت ناخواسته رخ داده است. اگر حساب شما گزارش شده است، برای ذخیره گزارش به این صفحه بروید و منتظر نتیجه باشید.

اصلاح ریپورت اینستاگرام

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، ممکن است پیامی مبنی بر حذف اکانت شما به زودی مشاهده شود. در چنین مواقعی دو گزینه برای دانلود تمامی اطلاعات حساب کاربری Download Data و درخواست بررسی خواهید دید که درخواست بررسی ارسال کرده اید. گزینه دوم را انتخاب کنید و سپس نام، نام کاربری و دلیل خطا را توضیح دهید. معمولاً در عرض 24 ساعت از تصمیم اینستاگرام خود مطلع خواهید شد.

اصلاح ریپورت اینستاگرام

گاهی اوقات هنوز امکان دسترسی به حساب گزارش شده وجود دارد، اما برخی از فعالیت ها ممکن است امکان پذیر نباشد، مانند لایک کردن محتوای دیگران و پاسخ دادن به پیام های مستقیم. در این صورت ابتدا به بخش مراجعه کنید تنظیمات برو و بعد کلیک کن گزینه راهنما اصابت. زیر مشکل را گزارش کنید دوباره گزارش مشکل را از پنجره باز شده انتخاب کنید. اکنون درخواست خود را برای حذف محدودیت ها به همراه سایر جزئیات ارسال کنید.

نصب مجدد برنامه، تغییر IP و استفاده از شبکه اینترنت معمولی، اتصال اینستاگرام به حساب فیس بوک، ورود به حساب کاربری خود از دستگاه های دیگر و حتی انتظار برای مدتی ممکن است راه های دیگری باشد که می تواند به رفع شکایت اینستاگرام شما کمک کند. اما شکی نیست که گزارش و تماس با پشتیبانی موثرترین راه خواهد بود.



[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها