ساعت شیائومی سری S1 معرفی شد. خانواده ای با ظاهر زیبا و ویژگی های بسیار – زومیت

[ad_1]

امروز شیائومی از عرضه جهانی گوشی های هوشمند سری 12 شیائومی خبر داد. علاوه بر این گوشی ها، یک جفت ساعت هوشمند جدید نیز به بازار جهانی معرفی شد: ساعت هوشمند شیائومی S1 و ساعت هوشمند شیائومی S1 Active.

به گفته Android Authority، این دو پوشیدنی بسیار شبیه به هم هستند. اما همانطور که از نام مدل اکتیو پیداست، این دستگاه برای افرادی طراحی شده است که به تناسب اندام خود اهمیت بیشتری می دهند. در مقابل، مدل S1 معمولی با طراحی ساده و ظریف خود، عموم مردم را به خود جذب می کند.

ساعت شیائومی S1

ساعت شیائومی S1 به عنوان بهترین دوست حرفه ای معرفی شد. چه کت و شلوار بپوشید و چه در باشگاه ورزش کنید، این ساعت هوشمند کاملاً با لباس شما مطابقت دارد. زیرا طراحی ساده و مینیمال دارد. Watch S1 در دو رنگ مشکی و نقره ای موجود است. همچنین در هر جعبه دو بند وجود دارد. بنابراین، می توانید بین چرم با کیفیت یا لاستیک فلورسنت یکی را انتخاب کنید.

روکش نمایشگر از شیشه یاقوت کبود ساخته شده است که باید کاملا بادوام باشد. همچنین، لازم نیست ساعت هوشمند خود را هنگام شنا بردارید. زیرا ساعت S1 در برابر آب مقاوم است.

ساعت شیائومی S1 در دو رنگ

دو دکمه در دو طرف بدنه استیل ضد زنگ ساعت S1 وجود دارد. با فشار دادن دکمه بالا صفحه برنامه باز می شود. همانطور که دکمه پایین را فشار می دهید، ساعت لیستی از 117 فعالیت تناسب اندام را به شما نشان می دهد که می تواند ردیابی کند. به لطف صفحه نمایش بزرگ 1.43 اینچی OLED، همه چیز واضح تر از همیشه به کاربر نشان داده می شود.

شیائومی اس 1 از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. داخل جعبه یک پد شارژ بی سیم کوچک قرار دارد که با ساعت سازگاری کامل دارد. اما می توانید ساعت را روی هر یک از پدهای قابل شارژ قبلی خود یا پشت گوشی هوشمندی که از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند قرار دهید.

ساعت شیائومی S1 هنگام ورزش

ویژگی ها عبارتند از: پشتیبانی از آمازون الکسا با دستورات صوتی (به زودی)، پشتیبانی از بلوتوث 5.2 / BLE، پشتیبانی پرداخت NFC (فقط از طریق MasterCard)، GPS داخلی و سنسورهای استاندارد نظارت بر سلامت (از جمله نظارت بر خواب، پایش ضربان قلب و موارد دیگر) SpO2 ).

این ساعت هوشمند می تواند در تمام طول روز از ضربان قلب و SpO2 پیشی بگیرد کنترل کاربر و چنین قابلیتی برای افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند عالی است.

ساعت شیائومی S1 Active

مدل Active در سری S1 شیائومی اکثر ویژگی های مدل اصلی را دارد. با این حال برخی از ویژگی ها برای کاهش قیمت از این ساعت هوشمند حذف شده است. سه ویژگی مهم حذف شده عبارتند از شارژ بی سیم، پوشش صفحه نمایش یاقوت کبود و بدنه استیل ضد زنگ.

ساعت Xiaomi Watch S1 Active با اپلیکیشن

مقاله مرتبط:

با این حال، این کاستی‌ها باعث می‌شود که ساعت با وزن 36 گرم (31 درصد سبک‌تر از S1) بسیار سبک‌تر شود. البته این کاهش وزن به لاغر شدن او کمکی نکرد. زیرا هر دو مدل اکتیو و معمولی دارای ضخامت 11 میلی متر هستند.

همانطور که انتظار می رفت، مدل Active از همان ویژگی های نظارت بر سلامت Watch S1 استفاده می کند. از همان صفحه نمایش 1.43 اینچی استفاده می کند و در برابر آب مقاوم است.

مانیتورهای مختلف ساعت شیائومی S1 Active

ساعت شیائومی S1 Active در سه رنگ سفید، مشکی و آبی موجود است. یک بند لاستیکی فلورو در جعبه پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال تنوع هستید، شیائومی سه بند دیگر را برای مدل Active به فروش می رساند: زرد، سبز و نارنجی.

نظر شما در مورد ساعت های هوشمند جدید شیائومی چیست؟ کدام گزینه، Watch S1 و Watch S1 Active را ترجیح می دهید؟

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما