ساعت هوشمند فعالیت بدنی افراد را تا 35 درصد افزایش می دهد.

[ad_1]

نظرسنجی های انجام شده توسط شرکت AIA Health استرالیا را نشان می دهد ساعت هوشمند اپل وی در این مطالعه توانست تحرک و فعالیت بدنی گروه مورد مطالعه را تا 35 درصد افزایش دهد.

در سال 2020، شرکت بیمه سلامت استرالیا AIA اهمیت ساعت های هوشمندی را که مردم فقط در فعالیت های انسانی استفاده می کنند، به Vitality گفت. ساعت اپل تشویق شدند. سپس اعلام کرد کسانی که در برنامه تناسب اندام سلامت ثبت نام کنند و به اهداف خود دست یابند، اپل واچ دریافت خواهند کرد.

AIA در گزارش جدیدی اعلام کرد: با مقایسه فعالیت‌های مردم در سال‌های 2019 و 2020 – پس از آن – قبل از توضیح اهمیت ساعت‌های هوشمند برای مردم، متوجه شدیم که ساعت‌های هوشمند فعالیت‌های انسانی را افزایش می‌دهند. نتایج به طور دقیق نشان داد که افراد در گروه سنی 50 ساله بیشترین استفاده از ساعت هوشمند را در مراقبت های بهداشتی داشتند و میانگین فعالیت آنها 35 درصد افزایش یافت. سایر گروه های سنی نیز از مزایای سلامت ساعت های هوشمند بسیار لذت برده اند.

AIA، مردم ساعت هوشمند آنها از آن استفاده می کنند و به طور منظم تغییرات فیزیکی خود را کنترل می کنند – مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، سطح ورزش و غیره. – علاوه بر این، ساعت های هوشمند در صورت فعال نبودن دارای قابلیت هشدار هستند. به این ترتیب افراد توجه بیشتری به فعالیت های روزمره خود می کنند.

ساعت هوشمند

برای تایید یافته های خود، AIA نتایج 118 عضو این برنامه را تجزیه و تحلیل کرد. این شرکت همچنین از داده های سال های گذشته برای مقایسه نرخ رشد استفاده کرد.

این شرکت می گوید: «قبل از تشویق مردم به استفاده از چنین ساعت هایی، فعالیت بدنی آن ها بسیار کم بود. بنابراین می توان آن را یک ناهنجاری اجتماعی تلقی کرد. اما مقایسه داده ها نشان می دهد که برنامه AIA Vitality منجر به افزایش قابل توجهی در سطح فعالیت بدنی مردم استرالیا شده است.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما