سالرنیتانا 2-2 میلان: توقف غیرمنتظره روسونری :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811582 |
01 شهریور 1400 شهریور 01:10 |
643 بازدید |

0
نظرات

میلان با نتیجه 2-2 مقابل تیم پایین سالرنیتانا متوقف شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان استفانو پیولی در این دیدار به سرعت پیش افتادند اما تیم میزبان با زدن دو گل در آستانه پیروزی قرار گرفت و تنها آنته ربیچ توانست روسونری را نجات دهد. ضرب و شتم.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما میلان در دقیقه 5 اولین گل خود را به ثمر رساند. شروع از چپ، تئو هرناندز، جونیور. او با یک پاس عمقی مسیاس را در موقعیت گلزنی قرار داد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

بازی متعادل ادامه یافت و هر دو تیم به سمت دروازه حمله کردند که به موقعیت خاصی تبدیل نشد. تا اینکه Salernitana در دقیقه 29 بازی را به تساوی کشاند. با حرکت خوب مازوکی و پاس بلند از سمت چپ، مایک مانیان برای دفع توپ به بیرون آمد اما توپ را در جایی که فدریکو بوناتزولی بود مشت کرد و با یک حرکت آکروباتیک تماشایی دروازه را باز کرد.
بازی به روال قبل ادامه یافت و دو تیم تا دقیقه 41 تلاش کردند تا با همکاری تئو هرناندز و رافائل لیائو گل پیروزی را به ثمر برسانند. جونیور مسیاس از فرصت استفاده کرد اما ضربه او پیدا شد. راهی به هدف سالرنیتانا وجود نداشت.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و دو تیم در رختکن به تساوی 1-1 دست یافتند.

میلان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و رافائل لیائو می توانست در دقیقه 48 گل دوم میلان را به ثمر برساند اما ریباند او با پاس تونال وارد چارچوب دروازه سالرنیتانا نشد.

این دیدار در حالت تعادل ادامه داشت و هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش کردند تا اینکه در دقیقه 72 تیم میزبان به برتری رسید. با حرکت از سمت راست و پاس مازوکی، میلان یوریچ با ضربه سر مسابقه را به پایان رساند.
با این حال، اختلاف مالک خانه تنها برای 5 دقیقه ثابت ماند. در دقیقه 77 توپ از پشت محوطه جریمه آمد و با ضربه محکمی آنته ربیچ را روانه دروازه حریف کرد.

در دقایق پایانی میلان تلاش بیشتری برای گل پیروزی داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما