سامسونگ محدودیت عملکرد برنامه را با به روز رسانی نرم افزار حذف می کند | دیجیاتو

[ad_1]

پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه هزاران اپلیکیشن در گوشی‌های گلکسی عملکرد خود را محدود می‌کنند، سامسونگ بیانیه‌ای منتشر کرد و اعلام کرد که چنین مشکلی را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف خواهد کرد. این شرکت می خواهد کنترل اوضاع را به کاربران بازگرداند.

روز پنجشنبه از طریق برنامه ای به نام سامسونگ گزارش شد. سرویس بهینه سازی بازی (GOS) این نه تنها بر عملکرد بازی ها تأثیر می گذارد، بلکه نحوه کار هزاران برنامه و قدرت آنها را نیز محدود می کند. “ما برای بازخورد کاربران در مورد محصولات خود ارزش قائل هستیم و پس از بررسی دقیق، بروز رسانی نرم افزار بیایید آن را منتشر کنیم تا کاربران بتوانند عملکرد برنامه های مرتبط با بازی را بررسی کنند.

یکی از سخنگویان شرکت گفت: “اولویت ما ارائه بهترین تجربه برای مصرف کنندگان است.”سرویس بهینه سازی بازی(GOS) برای کمک به برنامه های بازی برای دستیابی به عملکرد برتر و مدیریت موثر دمای دستگاه طراحی شده است. “GOS عملکرد برنامه های غیر بازی را مدیریت نمی کند.”

سامسونگ

محدودیت های گوشی های سامسونگ به بازی محدود نمی شود

با این حال، گزارش های منتشر شده در چند روز گذشته نشان می دهد که این برنامه روی حدود 10000 برنامه کاربردی از جمله موارد زیر کار می کند. اینستاگرام و تیک تاک نفوذ. اما به نظر می رسد اپلیکیشن های بنچمارک مانند Geekbench و 3DMark از این قاعده مستثنی هستند. این بدان معناست که تست ها نمی توانند شرایط واقعی کار گوشی های سامسونگ را نشان دهند. در نتیجه، Geekbench تصمیم گرفته است سری های Galaxy S22، Galaxy S21، Galaxy S20 و Galaxy S10 را از لیست مرورگر Geekbench حذف کند.

در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک سمت خود چه خواهد کرد. چه زمانی منتشر خواهد شد. سامسونگ همچنین چیزی در مورد حذف برنامه های بنچمارک از سرویس GOS فاش نکرد.

این غول کره ای تنها شرکتی نیست که چنین سیاستی را در دستگاه های خود اجرا کرده است. چند ماه پیش، OnePlus همچنین اعتراف کرد که برای افزایش عمر باتری، عملکرد بسیاری از برنامه های محبوب را در OnePlus 9 و 9 Pro محدود کرده است. در آن زمان گوشی های وان پلاس نیز از لیست Geekbench حذف شدند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما