گزارشگران مشهور انگلیسی در حال تمسخر یونایتد (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814121 |
16 مرداد 1400 شهریور 10:32 |
16040 بازدید |

4
نظرات

پیروزی شب گذشته منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد بودند.
سیتی چهار گل درخشان برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و کوین دی بروین با دو گل و یک پاس گل کلید اصلی این پیروزی بود.
سیتیزن ها همچنان با 69 امتیاز در 28 بازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هستند و شش امتیاز کمتر از لیورپول دارند. البته این زمانی است که لیورپول فرصت دارد یک بازی کمتر از این تیم انجام دهد و اختلاف امتیاز را به سه برساند.
برد دیدنی سیتی در دربی منچستر با واکنش بسیار زیادی از سوی کاربران و افراد مشهور در شبکه های اجتماعی مواجه شد.
یکی از هواداران سیتی به نقل از پیتر دروری گزارشگر سرشناس بریتانیایی با اشاره به عملکرد خوب دبروین در این دیدار و البته عملکرد ضعیف و اشتباهات خط دفاعی منچستریونایتد، نقل قول جالبی کرد.
او در عکسی از دبروین در مقابل یونایتد نوشت: «پیتر دروری: کل خط دفاعی منچستریونایتد در برابر کینگ کوین دی بروین تعظیم کرد.

عملکرد غیرقابل دفاع مدافعان منچستریونایتد در این دیدار یکی از دلایل شکست سنگین آنها مقابل رقیب سابق خود و همشهری بود.
گری لینه‌کر یکی دیگر از افرادی بود که توییتش مورد استقبال هواداران فوتبال قرار گرفت. ملی پوش سابق انگلیس که در حال حاضر مجری یکی از جذاب ترین برنامه های تلویزیونی لیگ برتر انگلیس است، به شکست یونایتد مقابل سیتی اشاره کرده است.

در بیانیه خود در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «بعد از بازی با جملات زیادی مانند «این منچستریونایتد است… ما در مورد منچستریونایتد صحبت می کنیم» مواجه خواهیم شد.
توییت لاینکر در عرض چند ساعت بیش از 15000 لایک و بیش از هشتصد به اشتراک گذاشته شد.
منچستریونایتد در این دیدار شکست خورد و با توجه به برد آرسنال با 47 امتیاز از 28 بازی به رده پنجم صعود کرد. تاتنهام تنها 5 امتیاز کمتر از آرسنال رده چهارمی و تیم هفتمی، سه بازی کمتر از یونایتد انجام داد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما