ستاره بارسا غبارروبی کرد باید فصل جدید را شروع کنیم!

[ad_1]

کد خبر: 1964622
20 شهریور 1402 ساعت 10:38 |
1.8 هزار بازدید |

1
چشم انداز

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا از شرایط تیم ملی کشورش راضی نیست و معتقد است باید تغییراتی ایجاد شود.

ستاره بارسا غبارروبی کرد: باید فصل جدید را شروع کنیم!

به گزارش “ورزه سه”، تیم ملی لهستان شب گذشته در مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا 2024 به مصاف تیم ملی آلبانی رفت و با نتیجه 0-2 مغلوب این تیم شد.

در حالی که این باخت نصیب لهستانی ها شد، خیلی ها آنها را تیم برنده مسابقه می دانستند، اما همه چیز برخلاف انتظار پیش رفت و حالا کار سختی در یورو پیش رو دارند.

لواندوفسکی پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: ما از شکست بزرگی که متحمل شدیم آگاه هستیم. هرگز تصور نمی‌کردم شرایط به این شکل پیش برود. ما خیلی تلاش کردیم و به دنبال برد بودیم. ما درک می کنیم که هواداران را ناامید کرده ایم و از این بابت عذرخواهی می کنیم.

من همیشه یک ورزشکار مشتاق بوده ام. من همیشه به دنبال بهترین ها برای تیم ملی کشورم هستم، اما این چیزی نیست که همیشه به آن دست پیدا کنیم. این از دست دادن بسیار دردناک است. ما توانستیم در زمین خوب بازی کنیم و این شکست همیشه در یادها خواهد ماند.

1923305

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تغییرات در این تیم گفت: گاهی اوقات کارها درست نمی شود. هیچ توجیهی برای این شکست وجود ندارد. ما از اول بازی خیلی تلاش کردیم اما آنطور که می خواستیم خوب نبود. هیچ توضیحی وجود ندارد. اگر پیروز می شدیم شرایط فرق می کرد.

اما امروز همه چیز آنطور که ما دنبالش بودیم پیش نرفت. آنقدر ناراحتم که نمی توانم آن را توصیف کنم. می دانیم که هنوز فرصت داریم اما می خواهیم فصل جدید را شروع کنیم. زمان بازسازی فرا رسیده است. ما باید چیز جدیدی در این تیم پیدا کنیم زیرا شرایط نمی تواند به این شکل ادامه یابد.

من نمی خواهم مربی را عوض کنم. من در مورد تیم و وضعیتی که در آن هستیم به طور کلی صحبت می کنم. ما از ابتدا عملکرد خوبی نداشتیم و باید متوجه باشیم که این وضعیت اصلا قابل تحمل نیست.»

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما