سخنران: هیچ برنامه ای برای توییتر یا یوتیوب در دستور کار نیست

[ad_1]

سخنگوی ریاست مجلس اعلام کرد که هیچ برنامه ای در این زمینه وجود ندارد. توییتر و یوتیوب وی اعلام کرد که در دستور کار مجلس قرار نگرفته است که نمایندگان این طرح را به کمیسیون حقوقی مجلس ارائه کرده اند اما هنوز بررسی نشده است. به گفته وی، نمایندگان هر روز طرح های مختلفی را مطرح می کنند اما این به معنای بررسی یا تصویب همه طرح هاست. حیاط نه

سید نظام الدین موسوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مجلس درباره چه موضوعی بود؟ ممنوعیت تولید محتوا وی طرحی را در توییتر و یوتیوب در دستور کار دارد و تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی در دستور کار مجلس شورای اسلامی نیست.

این طرح ممنوع که از دیروز واکنش هایی را در پی داشته است؛ نگرانی های زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است. یکی از بحث هایی که در این زمینه مطرح می شود، جایگزینی این طرح است. طرح حفاظتی و بازدارنده تر طرح حفاظتی خواهد بود.

هر طرحی در حیاط بررسی نمی شود

به گفته موسوی، ممکن است برخی از نمایندگان بر اساس قانون پیشنهادهای مختلفی را تهیه و به کمیسیون های تخصصی پیشنهاد دهند، اما این به هیچ وجه به منزله بررسی یا تصویب همه طرح ها نیست. حیاط نه

وی همچنین افزود: شایعات اخیر در واقع مربوط به طرحی است که توسط چندین نماینده طراحی شده است. کمیسیون حقوقی فرستادند و هنوز در این کمیسیون بررسی نشده است».

بنابراین، ما قبل از انتشار مطالبی در مورد این طرح ها، از رسانه ها درخواست می کنیم. مجلس آنها صحت اطلاعاتی که دریافت می کنند را بررسی کرده و از ریاست مجمع جویا می شوند تا اطلاعات نادرست به مردم ارائه نشود.

مجلس درخواست کرده است که اخبار این نهاد قبل از انتشار بررسی شود.

دیروز خبری از آخرین عملکرد نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه فضای مجازی منتشر شده. بر اساس این گزارش، برخی از نمایندگان مجلس لایحه ای را که ظاهراً برای محدود کردن همکاری با شبکه های ماهواره ای ارائه شده بود، امضا کردند.

اما برخی از اظهارات او این شبهه را ایجاد کرده است که قانونگذاران در حال برخورد قانونی با سازندگان هستند. شبکه های اجتماعی فیلتر شده مانند یوتیوب و توییتر.

حال پس از گذشت یک روز از انتشار این خبر و همچنان نگرانی کاربران و فعالان این حوزه، سخنگوی نهاد ریاست مجلس این خبر را تکذیب کرد و از رسانه ها خواست قبل از انتشار از صحت این خبر مطمئن شوند.

اما این واکنش رئیس مجلس در شرایطی بر سر زبان ها افتاد که جامعه بیش از گذشته نسبت به طرح های مصوب یا حتی در نظر گرفته شده مجلس حساس شده است. برخی آن را باور می کنند طرح حفاظتی از ابتدا باید فکری می شد که امروز با این گره ها مواجه نشویم.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما