فرار از کیف؛ کابوس چهار روزه مربی ایتالیایی زیر بمباران – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813222 |
19 اسفند 1400 16:42 |
559 بازدید |

0
نظرات

با صدای بمب به پناهگاه رفتیم.

روبرتو دی زربی و دیگر اعضای ایتالیایی کادرفنی شاختار دونتسک پس از آغاز جنگ با روسیه در اوکراین سرانجام به ایتالیا بازگشتند.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی ایتالیایی شاختار در مورد اتفاقاتی که در آن چهار روز جهنمی در هتل گذرانده بودند صحبت کرد.

کابوس روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی و هشت هم تیمی اش از شاختار دونتسک که پس از حمله روسیه در اوکراین سرگردان شده بودند، به پایان رسیده است. سرمربی برشا از جهنمی که در آن چهار روز زندگی کرد، تعریف کرد. آنها در زمان اشغال روسیه در هتلی در کیف اقامت داشتند و بازیکنان برزیلی شاختار مطمئن بودند که موفق به ورود به آن شده اند:“زمانی که آنجا بودم وقت فکر کردن نداشتم. اکنون که به ایتالیا رسیدم، زمان خواهم داشت تا در مورد آنچه از سر گذرانده ام فکر کنم. احتمالاً با گذشتن از چیزهایی احساساتی خواهم شد. یک مسئولیت بزرگ به عنوان یک مربی. احساس می کردم که نباید فقط در زمین فوتبال مربیگری کنم. “نجات جان بازیکنانم برای من اهمیت زیادی دارد. این مهم بود و روزهای سختی را سپری کردم.”

چهار روزی که برای سرمربی سابق ساسولو همیشه جاودانه به نظر می رسید:24 ساعت شبانه روز بود، اما خیلی طولانی بود. خیلی آهسته بود و ما هم شبها همه چیز را شنیدیم چون زیاد نخوابیدیم. من در اتاق خوابیده بودم که صدای بمب ها را شنیدیم و به سمت اتاق رفتیم. پناه.

به لطف مداخله ارزشمند چافرین رئیس یوفا، روزهای طولانی را صرف برنامه ریزی دقیق برای فرار خود به ایتالیا کردیم. ما سعی کردیم بدون نگرانی فرار را سازماندهی کنیم و متحد باشیم. شما می توانید هر زمان که بخواهید فرار کنید، حداقل تا زمانی که منع رفت و آمد وجود داشته باشد. اما به معنای 4 یا 5 روز بدون آب و غذا نیز بود. ما باید آرامش خود را بدون ترس حفظ می‌کردیم و نقشه‌های راهی را که باید دنبال می‌کردیم دنبال کنیم. سفارت تا حد امکان به ما کمک کرد. ما بیش از 2000 ایتالیایی بودیم. وی گفت: به لطف تعهد رئیس یوفا، ما به خانه بازگشتیم.

روبرتو دی زربی علیرغم شرایط دراماتیکی که با آن روبرو شد، هرگز امید خود را برای بازگشت به ایتالیا از دست نداد. در عوض، او ترس های دیگری را در طول روزهای اقامت در اوکراین تحت اشغال روسیه داشت:“من هرگز از بازگشت نمی ترسیدم، اما از قطع شدن اینترنت و برق، بدون آب گرم، بدون آب و غذا می ترسیدم، اینها، بله، این ترس ها را داشتم. می ترسیدم که به دلیل خرابی قطار در راه توقف خواهد کرد و باید توجه داشت که در حال حاضر در اوکراین هوا واقعا سرد است. “البته، در هتل، خبرنگاران بی بی سی به ما گفتند که نگران باشیم، زیرا تیراندازی به غیرنظامیان تقریبا غیرممکن است.”

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما