سری Oppo Find X5 پنجم اسفند – زومیت معرفی می شود

[ad_1]

به گزارش GSAMArena، اوپو اعلام کرده است که گوشی های سری اوپو Find X5 را در رویدادی که قرار است در تاریخ 24 فوریه (26 اسفند 1400) ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار شود، رونمایی خواهد کرد. علاقه مندان می توانند پخش زنده این رویداد را در وب سایت این شرکت تماشا کنند.

در این رویداد سری Oppo Find X5 شامل مدل های معمولی و پرو معرفی می شود و مدل Find X5 Pro پرچمدار این سری است. این گوشی به تراشه نسل هشتم اسنپدراگون مجهز خواهد شد و از رابط کاربری ColorOS بهره خواهد برد.

پوستر رویداد سری Oppo Find X5

Oppo با Hasselblad برای ساخت دوربین های Find X5 Pro خود همکاری کرده است و از یک تراشه 6 نانومتری MariSilicon NPU استفاده خواهد کرد که وظایف پردازش تصویر را انجام می دهد.

پشت شیک Oppo Find X5 Pro در واقع “سرامیک بسیار سخت” است. پوشش سطح کاملاً براق به نظر می رسد. البته به گفته Oppo، بافت خاص آن در برابر اثر انگشت مقاوم است. این گوشی اوپو در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود و انتظار می‌رود اوپو رنگ‌های بیشتری را ارائه کند.

موارد فوق جزییات رسمی و تایید شده بود. اکنون، طبق شایعات، Oppo Find X5 Pro احتمالا دارای دو دوربین اصلی و فوق عریض 50 مگاپیکسلی IMX766 و یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر خواهد بود. گفته می شود دوربین سلفی از سنسور جدید IMX709 معرفی شده در سری Reno7 استفاده می کند. مدل پرو احتمالا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 120 هرتز + 1440p خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حداکثر 12 گیگابایت رم، استاندارد IP68، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با 80 وات و شارژ سریع بی سیم 50 وات اشاره کرد.

مقاله مرتبط:

ویژگی های رسمی Oppo Find X5 معمولی هنوز در دسترس نیست. اما به گفته یکی از مطلعین، این گوشی از 9000 تراشه تنوع استفاده می کند و احتمالاً همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در نسخه پرو با 80 وات سیمی و 50 وات بی سیم خواهد داشت. صفحه نمایش و دوربین مدل معمولی احتمالاً با مدل Pro متفاوت خواهد بود. با این حال، هنوز جزئیات دقیقی فاش نشده است.

انتظار می رود که خانواده Oppo Find X5 دارای یک عضو سوم به نام Oppo Find X5 Lite باشد. اما احتمالاً این مدل تغییر نام یافته رنو 7 خواهد بود.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.