پس از هالک ایرانی، مارتین فورد با دواین راک جانسون مبارزه خواهد کرد

[ad_1]

مارتین فورد می خواهد پس از مبارزه اوایل بهاری به سجاد غریبی ملقب شود هالک ایرانی به سراغ چهره افسانه ای دنیای کشتی و بازیگر مشهور هالیوود دواین راک جانسون بروید. فورد این نام مستعار ترسناک ترین مرد دنیا او می گوید می خواهد با شکست دادن سجاد غریبی در مبارزه ای که انتظار داشتند در 2 فروردین (23 فروردین 1401) امسال قدرت خود را نشان دهد. فورد 39 ساله در مصاحبه ای با مجله عضله اند هلث گفت که به راحتی توانسته سجاد غریبی 29 ساله را شکست دهد. با مارتین فورد که حدود 2 متر و 5 سانتی متر قد و 130 کیلوگرم وزن دارد و بدنی نسبتاً عضلانی دارد، افراد کمتری حاضر می شوند با او وارد رینگ شوند.

پس از هالک ایرانی، مارتین فورد با دواین راک جانسون مبارزه خواهد کرد

پس از هالک ایرانی، مارتین فورد با دواین راک جانسون مبارزه خواهد کرد

پس از هالک ایرانی، مارتین فورد با دواین راک جانسون مبارزه خواهد کرد

این در حالی است که سجاد غریبی حدود 188 سانتی متر قد و حدود 177 کیلوگرم وزن دارد. در حالی که طرفداران بوکس و این دو غول هر کدام برای یک مسابقه فوق سنگین فراموش نشدنی آماده می شوند، مارتین فورد به پیروزی اطمینان دارد و می گوید می تواند هالک ایرانی را در 20 ثانیه اول به زانو درآورد، اما می او را مجازات خواهد کرد و همینطور خواهد شد. یعنی در دور دوم با عنوان فورد کابوس او همچنین به دلیل پیروزی بر سجاد غریبی شناخته می شود و به همین دلیل است که به دنبال رقبای جدید و در نتیجه مبارزه برای کسب درآمد با The Rock به عنوان یک سوپراستار هالیوود و نماد دنیای WWE است.

تمرین سجاد غریبی برای مبارزه با مارتین فورد

تمرین سجاد غریبی برای مبارزه با مارتین فورد

تمرین سجاد غریبی برای مبارزه با مارتین فورد

تمرین سجاد غریبی برای مبارزه با مارتین فورد

فورد بریتانیایی گفت: «می‌خواهم راک را به مبارزه دعوت کنم. با این کار ما پول زیادی به دست خواهیم آورد. این یک چالش بزرگ خواهد بود زیرا او یک ورزشکار بسیار با استعداد است. او تحرک بالایی دارد، بسیار قوی است و سابقه کشتی دارد. او از دنیایی غریب اما فرسوده می آید، من دوست ندارم شبیه او باشم. راستش را بخواهید، فکر نمی‌کنم متوجه شوید که وقتی او وارد رینگ شود، چه اتفاقی قرار است بیفتد. من نگرانی جدی دارم که او به شدت مورد ضرب و شتم قرار گیرد.» مارتین فورد سال ها در هنرهای رزمی مختلط و دنیای بوکس کار کرده و همچنین تجربه بازیگری داشته و سال ها در دنیای بدنسازی بوده است. جای تعجب نیست که مبارزه مارتین فورد و سجاد غریبی و مبارزه احتمالی فورد و دواین راک جانسون از هیجان انگیزترین مسابقات بوکس در سال های اخیر خواهد بود.

مارتین فورد ماه گذشته وزن کم کرد و تمرینات هوازی زیادی را به برنامه خود اضافه کرد تا برای مبارزه با سجاد غریبی آماده شود. هالک ایرانی نیز تمرینات خاص خود را دارد و در تصاویر منتشر شده او را در حال مشت زدن به دیوار و له شدن هندوانه می بینیم. فورد درباره سجاد غریبی گفت: «فیلم آموزشی هالک توهین آمیز است، بنابراین دوست ندارم آن را ببینم و فکر می کنم دارم وقتم را تلف می کنم چون می توانم همین الان او را شکست دهم». گفت. دور انداختن مردم و تظاهر به روح سینای ایرانی خسته کننده است. وقتی مردم بوکس را مسخره می کنند احساس بدی دارم. خوب، اگر می خواهید این کار را انجام دهید، باید مطمئن شوید که برای او تمرین می کنید.

سجاد غریبی در پست های اینستاگرامی خود نوشت: “هالک ایرانی تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود. بسیاری از ورزشکاران ایرانی را می بینیم که از روی حسادت یا به هر دلیلی از این خارجی حمایت می کنند. عالی! این به من انگیزه بیشتری می دهد. من دیگر به انتقادات با کلمات پاسخ نمی دهم. ، اما با مبارزه من در رینگ.” به یاد داشته باشید.”

بیشتر بخوانید:

دعوای سجاد غریبی و مارتین فورد چه زمانی برگزار می شود و قوانین آن چگونه است؟

مارتین فورد: فقط در 20 ثانیه هالک ایرانی را ناک اوت می کنم اما…

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما