سمپدوریا 1 – 3 یوونتوس; حسرت غفلت از شروع فصل – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815060 |
21 مارس 1400 ساعت 22:22 |
613 بازدید |

0
نظرات

یوونتوس با نمایشی فوق العاده در سامپدوریا 1-3 پیروز شد.

یوونتوس که در چند هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است، امشب موفق شد سمپدوریا را شکست دهد و چهار امتیازی شود، بنابراین آنها بیش از هر زمان دیگری به خاطر اشتباهاتی که در ابتدای فصل مرتکب شدند متاسف هستند.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه های دو تیم رخ نداد و اولین موقعیت برای سمپدوریا ایجاد شد اما ضربه آنتونیو کاندروا از فاصله زیادی یوونتوس را تهدید کرد اما ووکی ش ززنی واکنش خوبی نشان داد.

با این حال یوونتوس در دقیقه 22 گل اول را به ثمر رساند. این یک ضد حمله و ارسال خوان کوادرادو از سمت راست بود که یوشیدا به طور تصادفی گلزنی کرد تا اینکه مویس کین و یوونتوس از سمپدوریا پیشی گرفتند.

حملات بیانکونری ادامه پیدا کرد و او در دقیقه 32 با توقف مویس کین در زمین تیم صاحب یک پنالتی شد. آلوارو موراتا که پشت توپ مانده بود با شوتی از سمت مخالف موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. در نیمه اول اتفاق خاصی در گل های دو تیم نیفتاد و یوونتوس با برتری 0-2 به رختکن رفت.

یوونتوس نیز در نیمه دوم در حالت هجومی ظاهر شد و خیلی زود با پاس مانوئل لوکاتلی فرصت گل سوم را پیدا کرد اما ضربه مویس کین از زاویه سخت با واکنش فالکون همراه شد.

کاپوتو که در دقیقه 64 با حرکت کاندروا از مقابل دروازه یوونتوس پیش افتاد، در اولین ضربه خود به مدافع برخورد کرد و ضربه او در ریباند از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 73 آدرین رابیو در یوونتوس برای هند خطا کرد و سمپدوریا صاحب یک ضربه پنالتی شد. آنتونیو کاندروا پشت توپ بود اما ضربه او با واکنش شدید شزنی روبرو شد و این فرصت طلایی از دست رفت.

دقایقی بعد دوسان ولاوویچ به سمت چپ محوطه جریمه رفت و می توانست گل سوم یوونتوس را به ثمر برساند اما واکنش فالکونه اجازه گلزنی به تیمش نداد.

اما در دقیقه 84 سمپدوریا اولین گل را به ثمر رساند. ضربه صابیری از موقعیت ثابت پس از برخورد به موراتا تغییر جهت داد و به اشتباه وارد دروازه یوونتوس شد.

اما موراتا در دقیقه 88 روی پاس لوکاتلی با ضربه سر دقیق از زاویه ای سخت توانست گل سوم را به ثمر برساند. یوونتوس پس از آن بازی را به خوبی اجرا کرد و سه امتیاز بازی را به دست آورد.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما