سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

اسنپ ​​اکسپرس یک سوپرمارکت آنلاین است که تمام فروشگاه های شهر، از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها گرفته تا سوپرمارکت های محلی شما را در یک فضای آنلاین گرد هم می آورد تا بتوانید با یک نگاه تمام محصولات، قیمت ها و تخفیف ها را پیدا کنید. آنچه را که می خواهید انتخاب کنید.

همه محصولات با تخفیف در سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس ارائه می شوند، به این معنی که حتی در صورت تخفیف، از تخفیف سوپرمارکت اسنپ اکسپرس برخوردار می شوند و شما فقط باید 30 دقیقه برای بسته خود پس از تکمیل سفارش خود صبر کنید. رسیدن. اسنپ ​​اکسپرس در اولین قدم های خود همکاری گسترده ای را با هایپر استار یکی از بزرگ ترین هایپرمارکت های ایران آغاز کرد. در زیر جزئیات این همکاری با یکدیگر را خواهیم دید.

خرید آنلاین از سوپرمارکت هایپراستار در اسنپ اکسپرس

هایپر استار محصولات متنوعی را از برندهای معتبر با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد. این طیف محصولات از محصولات غذایی تازه گرفته تا لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم برقی و دیجیتال و حتی پوشاک و ملافه را شامل می شود. این تنوع و کیفیت، هایپراستار را به یکی از مهم ترین فروشگاه های کلانشهرهای ایران تبدیل کرده است.

زمانی که می خواهید از هایپر استار خرید آنلاین داشته باشید، سایت هایپر استار شما را به منطقه اسنپ می فرستد، بنابراین اسنپ اکسپرس بهترین راه برای خرید آنلاین از سوپرمارکت هایپر استار است. فروشگاه های هایپراستار از تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد تا کوم، یزد، ارومیه، اهواز و قزوین در اسنپ اکسپرس هستند تا در کمتر از 30 دقیقه سفارش شما را به دست شما برسانند.

هایپر استار یکی از اولین فروشگاه هایی است که فروش آنلاین را از طریق سرویس اسنپ به مشتریان خود ارائه می کند، زیرا اسنپ با ارائه محصولات سوپرمارکتی سریع، مطمئن و با تخفیف، امکان خرید آنلاین از هایپراستار را به مشتریان خود ارائه می دهد.

خرید با اسنپ اکسپرس از هایپر استار به معنای “دو تخفیف در یک خرید” است.

اسنپ ​​اکسپرس به “قانون تضمین کمترین قیمت” Hyperstar احترام می گذارد و به شما امکان می دهد محصولات سوپرمارکت ارزان را به صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری کنید. بله، در اسنپ اکسپرس می توانید مشتری دائمی هایپر استار باقی بمانید و برندهای معتبری را که هایپر استار در دل خود جای داده سفارش دهید و علاوه بر تخفیف های این فروشگاه، از تخفیف خرید سوپرمارکت اسنپ اکسپرس نیز استفاده کنید.

قیمت هایپر استار را با سایر فروشگاه ها در اسنپ اکسپرس مقایسه کنید

تا همین اواخر، اگر شخصی ادعا می کرد که می تواند قیمت تمام محصولات سوپرمارکتی را به شما بگوید، ممکن است ادعای او را اغراق آمیز می دانستید، اما با هایپر استار این ادعا محقق شد. در منطقه اسنپ اکسپرس، جایی که می توانید تفاوت هایپر استار و میزان تخفیف را پیدا کنید، می توانید هایپر مارکت ها و فروشگاه های محلی را مشاهده کنید و با خرید آگاهانه می توانید اطلاعاتی در مورد برندها و قیمت ها و تخفیف های آنها داشته باشید.

30 دقیقه؛ دسترسی شما به سفارش سوپرمارکت

خروج از خانه، رفتن به سوپرمارکت محلی یا نزدیکترین هایپر مارکت، انتخاب کالا از روی قفسه ها، مقایسه قیمت کالاهای مختلف با یکدیگر، انجام محاسبات ذهنی در مورد میزان تخفیف، تحویل کالا به وسیله نقلیه و در نهایت حمل و نقل. بازگشت به خانه نه تنها زمان زیادی می برد، بلکه انرژی ما را برای کارهایی که نمی توانیم انجام دهیم هدر می دهد. در عوض، می‌توانیم با دوستان و خانواده خود وقت بگذرانیم و یک روز مرخصی بگیریم.

در این مرحله، خرید آنلاین از سوپرمارکت اسنپ اکسپرس باعث صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین ارائه تخفیف های ویژه می شود. خرید از یک هایپراستار نیز از این قاعده مستثنی نیست. تمامی خریدهای شما از هایپر استار در کمتر از 30 دقیقه به دست شما می رسد.

داشتن سیستم حمل و نقل اختصاصی و کارکنان اختصاصی برای تحویل گرفتن و ارسال سفارش، اطمینان حاصل می کند که سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رسد. در واقع اسنپ اکسپرس با وجود سیستم باربری اختصاصی خود، سفارش شما را با دست پرسنل جمع آوری خود به شما تحویل می دهد، بنابراین راحتی در ردیابی سفارش و همچنین سرعت انجام کار را خواهید داشت.

از سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس و تخفیف های متنوع و دائمی خرید کنید

مقایسه تخفیف ها زمانی جالب می شود که متوجه تخفیف اسنپ اکسپرس در محصولات تخفیف خورده می شویم. و حتی اگر از فروشگاه های محلی منطقه خود خرید کنید، این خریدها با تخفیف همراه خواهند بود، یعنی هزینه های روزانه، هفتگی و ماهانه شما همیشه کمتر یا کمتر خواهد بود. تخفیف های مختلف اسنپ اکسپرس به شرح زیر است:

  • با خرید آنلاین از سوپرمارکت اسنپ اکسپرس کد تخفیف دریافت کنید: کدهای تخفیف پذیرای شما هستند و اسنپ اکسپرس در اولین خرید شما 25000 تومان کد تخفیف شامل تمامی محصولات موجود برای خرید اختصاص می دهد که سقف خرید شما به حداقل 50000 تومان برسد.
  • 50% و 70% تخفیف هفتگی و ماهانه: تخفیف های هفتگی تا سقف 50 درصد نیازی به کد تخفیف ندارند و تنها کاری که برای استفاده از این تخفیف ها باید انجام دهید این است که از طریق مرورگر یا اپلیکیشن وارد کمپین Snap Express Market Party شوید. مهمانی های بیگ مارکت نیز هر ماه برگزار می شود و تخفیف هایی تا 70 درصد در اینجا وجود دارد. در مهمانی های یکشنبه و مهمانی های بزرگ بازار، کالاها به سرعت فروخته می شوند زیرا مورد قبول عموم قرار می گیرند.

همچنین از پشتیبانی اسنپ اکسپرس به صورت آنلاین 24 ساعته در حین، حین و پس از خرید برخوردار می شوید. شماره پشتیبانی 96612777 021 نیز در خدمت شماست تا تمامی سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با مجموعه در میان بگذارید.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما