شرم بر بارسا اینیاکی برای حریف می درخشد (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814713 |
20 اسفند 1400 11:14 |
826 بازدید |

0
نظرات

اینیاکی پنا، دروازه بان بارسلونا که به صورت قرضی در گالاتاسرای بازی می کرد، شب گذشته عملکرد خوبی مقابل این تیم داشت.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان گالاتاسرای بود و به تساوی بدون گل دست یافت.
اینیاکی در این دیدار ستاره تیمش بود. او پس از دو ماه حضور در ترکیه به نوکمپ بازگشت و مقابل بارسا قرار گرفت و نبوغ او باعث شد تا بازی برگشت در ترکیه به تعویق بیفتد.
این دروازه بان که در زمین توانست به ستاره تیمش تبدیل شود، مدیران بارسا را ​​به این فکر انداخت که شاید فروش او در نقل و انتقالات زمستانی و درج نکردن گل، اشتباه و اقدامی عجولانه بوده است.

دقیقه 27:
دیپای شانس خود را برای پاک کردن دروازه روی ضربه ایستگاهی امتحان کرد و به نظر می رسد توپ در گوشه سمت چپ دروازه قرار می گیرد، اما اینیاکی برای نشان دادن مهارت خود اجازه نداد توپ به سمت چپ پرتاب شود.

42 دقیقه:
دیپای بار دیگر در تلاش بود تا تیمش را از حریفش جلو بیاندازد و نگذارد هر دو تیم با نتایج مساوی به رختکن بروند. هلندی ها از جناح چپ به میانه میدان آمدند و سعی کردند به گوشه سمت راست دروازه شوت بزنند اما این دروازه بان کهکشانی ها بود که اجازه نداد توپ وارد دروازه شود.

دقیقه 57:
مهاجم هلندی بارسلونا در این بازی حضور نداشت و تمام تلاش خود را کرد تا در خانه تیمش را دنبال کند اما اینیاکی به او اجازه نداد. دیپای این بار یک ارسال خطرناک از سمت چپ به درون دروازه فرستاد که ضربه سر سرخیو بوسکتس توسط دروازه بان اسپانیا دفع شد.

دقیقه 64:
اینیاکی که در نیمه دوم یک بار دیگر تیمش را نجات داد، نگذاشت تیم قدیمی اش بدرخشد که تمام تلاش خود را کرد تا قلعه حریف را باز کند. جوردی آلبا یک سانتر برای فرانکی دی یونگ فرستاد تا از لبه محوطه جریمه شوت کند اما باز هم مهار شد.

به نظر می رسد همین بازی امیدهای بارسا برای آینده این دروازه بان را کمرنگ کرده است چرا که در هفته های اخیر انتقادات زیادی به عملکرد مارک آندره تراشتتنبرگ وارد شده است و اکنون می توان گفت که این دروازه بان آلمانی در این هفته دروازه بان خواهد شد. آینده نزدیک. او یک رقیب جدی برای پوشیدن است، او پیراهن شماره یک بارسا را ​​خواهد داشت.
عملکرد خوب اینیاکی نشان داد که او توانایی عقب ماندن از بارسا را ​​دارد و کادر فنی تیم می تواند فرصت های بیشتری برای نشان دادن مهارت هایش به او بدهد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما