شانس در شهر یار نبود. ستون حرفه ای لیورپول – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815395 |
24 مارس 1400، 10:25 |
1910 نتیجه |

0
نظرات

تساوی شب گذشته منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس بیش از هر تیم دیگری به سود لیورپول بود.

به گزارش “ورزش سه”، سیتی شب گذشته در مرحله بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
سیتی در طول بازی بهترین تیم زمین بود و در 90 دقیقه 74 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما در نهایت نتوانست از این برتری استفاده کند.
شاگردان پپ گواردیولا نیز موقعیت گلزنی مهمی را در دروازه حریف ایجاد کردند و گل مورد انتظار آنها در این دیدار 2.79 بود اما بی دقتی آنها و شانس پالاس دست به دست هم دادند تا امتیازات این دیدار تقسیم شود.

بازیکنان بشیکتاش در نیمه اول این فرصت را داشتند که پیش بیفتند. در دقیقه 27 ژائو کانسلو از فاصله 34 متری ضربه ای باشکوه به سمت دروازه حریف زد که این ضربه به تیرک دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. لاپورته سعی کرد در ریباند توپ را به ثمر برساند اما موفق نشد تا گل به سارای داده شود.
با این حال، این آخرین باری نبود که تیرک دروازه کریستال پالاس در استادیوم سلهرست پارک به کمک این تیم در طول بازی آمد.
در دقیقه 57 نیمه دوم کوین دی بروین این فرصت را داشت که از زاویه بسته از سمت راست شوت کند. توپ از پشت دروازه سارای برگشت، اما دوباره به تیرک دروازه برخورد کرد و به محوطه جریمه برگشت.

این بار ریاض محرز بود که سعی کرد توپ های ریباند را به ثمر برساند اما دروازه بان کاخ نمایش خوبی داشت و در موقعیتی قرار گرفت که خیلی سریع توپ را مهار کرد و آن را به کرنر فرستاد.
اما پرچم داور دوم به عنوان علامت آفساید برافراشته شد، بنابراین حتی اگر توپ دی بروین وارد دروازه کاخ شود، فایده ای نداشت و گل دریافت نشد.
سیتی با چهار امتیاز برتری مقابل لیورپول دارد اما اگر شاگردان یورگن کلوپ پیروز شوند، با توجه به دیدار مقابل سیتی و لیورپول، اختلاف دو تیم یک امتیاز خواهد بود. برای لیگ برتر

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما