شماتیک به دست آمده از آیفون 14 ابعاد واقعی قسمت بالای صفحه را نشان می دهد – Zoomit

[ad_1]

تاکنون شایعات زیادی در مورد تغییرات احتمالی در طراحی آیفون 14 اپل به خصوص بریدگی بالای صفحه نمایش منتشر شده است. در حالی که گزارش های اولیه حاکی از آن است که بریدگی موجود به طور کامل حذف خواهد شد و اپل از طراحی سوراخ پانچ در آیفون بعدی خود استفاده خواهد کرد، گزارش های جدید حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد به جای آن از طراحی سوراخ کامپوزیت با برش بیضی استفاده کند.

به گزارش 9to5Mac، نمودار شماتیک جدیدی که اخیراً در Weibo منتشر شده است، نگاه دقیق تری به طراحی بازطراحی شده نمایشگر اپل آیفون 14 ارائه می دهد و اکنون می توانیم ابعاد واقعی این نمایش را بهتر ببینیم.

این تصویر جدید توسط یکی از کاربران Weibo به اشتراک گذاشته شده است و او ادعا می کند که ظاهری دقیق تر از iPhone 14 Pro یا iPhone 14 Promex ارائه می دهد. ویدیویی نیز روز شنبه در این پست منتشر شد. جان پراسم نیز به اشتراک گذاشته شده است. Perser Dare گفت که او به طور مستقل تایید کرده است که طراحی واقعی است و به طور دقیق نشان دهنده تغییری است که اپل در آیفون 14 ایجاد خواهد کرد.

طراحی شماتیک آیفون 14

همانطور که Apple Tracker اشاره می کند، کاری که اپل در اینجا انجام می دهد این است که قطعات برش را مستقیماً روی صفحه نمایش اعمال می کند. اگرچه این تغییرات احتمالاً بحث برانگیز هستند، اما از نظر تئوری کوچکتر از طراحی پریمیوم آیفون های فعلی هستند.

اپل قصد دارد در اوایل سال جاری برای اولین بار از ترکیبی از سوراخ پانچ و طراحی برش بیضی استفاده کند. راس جوان نمایش مشاوران زنجیره تامین گزارش شده است. این گزارش با گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد از طراحی پانچ ساده مشابه بسیاری از گوشی‌های اندرویدی استفاده کند، تناقض دارد.

مقاله مرتبط:

طبق گزارش های قبلی، سری آیفون 14 در دو اندازه صفحه نمایش مختلف (6.1 اینچ و 6.7 اینچ) عرضه خواهد شد. بنابراین، امسال انتظار می رود که شاهد معرفی صفحه نمایش 6.1 اینچی آیفون 14 و آیفون 14 مکس، صفحه نمایش 6.7 اینچی آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس باشیم.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس تنها مدل هایی هستند که می توانند از طراحی سوراخ جدید و برش بیضی استفاده کنند، در حالی که دو مدل دیگر می توانند برش قبلی را حفظ کنند. مدل ها.

همچنین شایعات حاکی از آن است که سایر ویژگی های ظاهری آیفون 14 از سبک طراحی آیفون 4 الهام گرفته شده است. این تغییرات شامل مواردی مانند دکمه های تنظیم صدا و طراحی شیشه است. به نظر می رسد اپل قصد دارد قاب آیفون های بعدی خود را جایگزین کند و آنها را از تیتانیوم بسازد. همچنین گفته می شود که سری آیفون 14 از قاب ضخیم تری استفاده می کند و احتمالا برآمدگی دوربین این گوشی را از بین می برد.

انتظار می رود اپل در ماه سپتامبر سری آیفون 14 را معرفی کند. انتظار می رود مانند همیشه شایعات پیرامون این محصول در ماه های منتهی به عرضه رسمی آن، جزئیات دقیق و کامل تری را در مورد این گوشی ارائه دهد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما