شورش رونالدو علیه رنگنیک; تو به خوبی یونایتد نیستی! :: ورزش سه

[ad_1]

وضعیت در رختکن بحرانی شده است.

کریستیانو رونالدو فکر می کند که رالف رنگنیک در سطحی نیست که بتواند تیمی مانند منچستریونایتد را مدیریت کند.

کد خبر: 1810728 –
25 آوریل 1400 ساعت 20:13 –
78,198 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، شیاطین سرخ هفته های سختی را پشت سر می گذارند و هرگز به نتایج دلخواه نخواهند رسید. این تیم در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد مقابل ساوتهمپتون و خارج از خانه مقابل برنلی به تساوی رسیده است و در جام حذفی توسط تیم چمپیونشیپ میدلزبرو حذف شده است. با این حال به نظر می رسد شرایط در رختکن شیاطین سرخ چندان دلگرم کننده نیست و یکپارچگی تیم شکسته شده است. رونالدو در ابتدای فصل و زمانی که به یونایتد رفت رویاهای بزرگی داشت اما حالا همه چیز برخلاف برنامه های او پیش می رود.

AS در گزارشی خبری مدعی شد که رالف رانگنیک ستاره 37 ساله پرتغالی یک مربی در کلاس جهانی را در نظر نمی گیرد و مهارت لازم برای تبدیل شیاطین سرخ را به تیمی به بزرگی خود ندارد. منچسترسیتی یا لیورپول. به نظر می رسد صحبت های پایانی رالف رنگنیک و تصمیم او برای حذف رونالدو از ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال را نیز عصبانی کرده است.

رالف رانگنیک چند روز پیش گفت: “مشکل گل یونایتد فقط به کریستیانو رونالدو مربوط نمی شود. البته آنها باید گل های بیشتری بزنند و این واضح است. فکر می کنم به اندازه کافی موقعیت های گلزنی ایجاد خواهیم کرد، اما این فقط مشکل رونالدو نیست. او این کار را کرده است. برای انجام بهتر.”

در نتیجه گفته می شود رابطه رونالدو و رنگنیک بدتر شده و وضعیت باشگاه خوب نیست. ESPN همچنین اخیراً مدعی شد که یونایتد در طول تمرین با مشکلات بزرگی روبرو شده است و مسئولیت بیش از حد مرد شماره دو کادر مربیگری، کریس آرماس، باعث نارضایتی بازیکنان شده است.

ستارگان یونایتد بر این باورند که آرماس هرگز خارج از آمریکای شمالی مربیگری نکرده و دوران مربیگری او در تورنتو اف سی موفقیت آمیز نبوده است. اما رالف رنگنیک بخش قابل توجهی از تمرینات را به او داد و این تصمیم موثر نبود.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما