صرافی FTX یک ارز دیجیتال جدید را به دنیای بازی می آورد | دیجیاتو

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال FTX واحد جدیدی را راه اندازی کرد تا ارزهای دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را به جهان ارائه کند. بازی های ویدیویی آوردن. طبق گزارش ها، اولین پروژه این واحد ایجاد یک پلتفرم برای ارائه ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرویس است تا توسعه دهندگان بازی بتوانند توکن ها و پیشنهادات خود را ارسال کنند.

به گزارش بلومبرگ، سخنگوی FTX گفت: “ما در حال راه اندازی یک واحد هستیم.” بازی FTX این به این دلیل است که ما بازی ها را به عنوان یک پلتفرم جذاب برای استفاده از ارزهای دیجیتال می بینیم. بیشتر از آن 2 میلیارد بازیکن در دنیا افرادی هستند که با وسایل بازی دیجیتال سروکار دارند و جمع آوری می کنند. اکنون زمان مالکیت محصولات دیجیتالی است.

واحد جدید FTX گواهی بر تلاش های مداوم برای آوردن محصولات بلاک چین به دنیای بازی است. البته برخلاف توسعه دهندگان بازی که از رمزارزها و توکن های غیرقابل جایگزینی به عنوان یک روش جدید استفاده می کنند. پول درآوردن آنها می دانند که گیمرها در مورد نیاز به فناوری بلاک چین در این فضا تردید جدی دارند.

تبادل بازی FTX

FTX Exchange از نگرانی های بازیکنان آگاه است

برت هریسون، رئیس FTX ایالات متحده، گفت که این شرکت معتقد است که بلاک چین را می‌توان با قابلیت‌های بازی موجود تقویت کرد و تأثیر منفی بر تجربه بازیکن نخواهد داشت. بسیاری از ناشران بازی های ویدیویی در ماه های اخیر مجبور به اعتراض شده اند. پروژه های NFT را لغو کنید خودشان شدند. سایر منتقدان بلاک چین می گویند در حال حاضر بازارهای زیادی برای مبادله آیتم های درون بازی وجود دارد و هیچ فناوری جدیدی مورد نیاز نیست.

هریسون گفت: “من فکر می کنم بسیاری از مخالفت ها از اضطراب ناشی می شود.” انحراف ظهور استودیوهای بازی سازی منجر به خلق بهترین بازی های ممکن شده است. ما معتقدیم که فناوری بلاک چین قابلیت‌های بازی‌های موجود، از جمله آواتارها، پوسته‌ها و پاداش‌های درون بازی را به مواردی که دارای ویژگی‌های زیر هستند، گسترش می‌دهد: روند او از بازی خارج شده است. با این حال، لذت بردن از بازی همیشه باید برای همه بازیکنان، از جمله کسانی که نمی‌خواهند در این فضا شرکت کنند، صرف نظر از وجود یا عدم وجود فناوری بلاک چین در بازی‌ها، اولویت باشد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما