طوفان یک رابطه در زندگی فرانچسکو توتی :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812134 |
04 مرداد 1400 شهریور 12:48 |
66,792 بازدید |

5
نظرات

هدیه گلادیاتور مناسب نیست.

هدیه فرانچسکو توتی در تصاویر خشمگین فوتبال دوستانه دیده می شود. شایعات در مورد زندگی شخصی او به سرعت افزایش یافت.

به گزارش “ورزش سه”، زندگی خصوصی فرانچسکو توتی مورد بررسی قرار گرفته و اخباری مبنی بر ازدواج 20 ساله و جدایی او از ایلاری بلازی منتشر شده است. نائومی بوچی کیست؟ این سوال در مورد منش جدید کاپیتان روم باستان تکرار می شود. با این حال او عادت به فوتبال بازی کردن را از دست نداده و البته هنوز هم با جنجال بیگانه نیست.

اگر فرانچسکو توتی هستید، غیرممکن است که کسی شما را فراموش کند، حتی اگر چند سال کفش هایتان را آویزان کرده باشید. کاپیتان سابق روسیه اکنون در کانون شایعات پیرامون زندگی خصوصی و جدایی اش از ایلاری بلاسی قرار دارد. هنوز اسناد رسمی و مراحل قانونی طلاق فاش نشده است، اما توتی و ایلاری در خانه های جداگانه زندگی می کنند و خانه فعلی برای آنها بزرگ تر از آن است که بتوانند رو در رو باشند.

از خیانت

حقیقت این است که آنها دیگر به یکدیگر تعلق ندارند. ارتباط با یک همکار در تلویزیون توسط فرانچسکو؛ یک عشق جدید، اکسیر جوانی. یک بی پروایی بزرگ – نومی بوچی، 34 ساله، فارغ التحصیل اقتصاد، همسر سابق یک کارآفرین و مدیر تیم فوتبال لاتزیو، موهای بلوند و چهره ای شبیه به همسر فعلی توتی و مادر دو فرزند دارد.

این زن در گذشته با توتی ظاهر شده است: در استادیوم، به مناسبت یک بازی مهم رم و جنوا، و همچنین در یک شام در یک رستوران در پایتخت و، البته، در یک مهمانی در یک باشگاه. رم اکنون که شایعات رابطه جدید با فرانچسکو منتشر شده است، کنجکاوی بیمارگونه ای در اذهان عمومی وجود دارد. همه چیز را در مورد علاقه جدید قهرمان سابق جهان بیابید. شباهت نائومی و ایلاری اولین سرنخ را به شما می دهد و اکنون همه منتظرند تا این رابطه عمومی شود.

توتی در بازی هشت نفره فوتبال مقابل رم عصبی است

اما فوتبال همچنان خون در رگ های توتی می جوشد و آدرنالین ترشح می کند. فرانچسکو در یک بازی دوستانه عصبانیت خود را از اتفاقات اخیر ابراز کرد.

در ترکیب 8 نفره توتی مقابل رم، بلاروس ها 5 بر 3 پیروز شدند، اما بازی برای دقایقی به خشونت کشیده شد. یک ضربه ایستگاهی به نفع شاگردان توتی اعلام شد و فرانچسکو در حالی که بازیکنان حریف بیهوش و در حال استراحت بودند، ضربه ایستگاهی را وارد دروازه کرد. اعتراض بازیکنان حریف به بازی خشن منجر شد. در نهایت چند دقیقه طول می کشد تا داور گل را تایید کند و بازی ادامه پیدا کند. اما بالاخره یک چیز در این فوتبال دوستانه مشخص بود. روز فرانچسکو مساعد نیست.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما